NOD32 en email

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Weet iemand toevallig of je binnen NOD kunt uitschakelen dat hij de regel :

Dit bericht is gecontroleerd door NOD32 antivirus systeem.

http://www.nod32.nl

toevoegt aan je email?

Ik krijg nl ook regelmatig mailtjes die ik direct doorstuur naar Spamcop en deze stuurt dan ook mail naar de host van nod32.nl omdat hij deze URL ziet staan. Ik kan dat welk uitvinken steeds maar dat moet dan bij elk mailtje wat naar spamcop gaat en dat is niet echt praktisch.
:)
 
bij Emon ==> setup ==> meldingen kan je dit uitschakelen.
 
Geplaatst door de jean
bij Emon ==> setup ==> meldingen kan je dit uitschakelen.
Heb je dit getest de jean? want volgens mij werkt dit niet.

edit: Als je al ergens moet zoeken is het bij Imon, deze scant e-mails via POP3. Emon scant via Mapi interface.

edit2: Kies links Imon dan Setup en in het kader "E-mail gecontroleerd bevestigen" kies je voor de optie die jij wil.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door huijb
Heb je dit getest de jean? want volgens mij werkt dit niet.

edit: Als je al ergens moet zoeken is het bij Imon, deze scant e-mails via POP3. Emon scant via Mapi interface.

edit2: Kies links Imon dan Setup en in het kader "E-mail gecontroleerd bevestigen" kies je voor de optie die jij wil.
mijn mails bevatten geen bericht ...
 
Geplaatst door de jean
mijn mails bevatten geen bericht ...
Of je gebruikt Mapi interface of het stond al zo ingesteld, ik zou zeggen controleer het even. :thumb:
 
Geplaatst door huijb
Heb je dit getest de jean? want volgens mij werkt dit niet.

edit: Als je al ergens moet zoeken is het bij Imon, deze scant e-mails via POP3. Emon scant via Mapi interface.

edit2: Kies links Imon dan Setup en in het kader "E-mail gecontroleerd bevestigen" kies je voor de optie die jij wil.

Werkt :thumb:


Bedankt weer :):D
 
Geplaatst door de jean
en zo ...
Ja plaatje 2 is de juiste zo krijg je in geen enkele e-mail een tekst. Je kan het ook wijzigen in alleen geinfecteerde e-mail.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan