NOD32 en NAV

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Ik heb NAV op mijn PC sinds jaren.
Kan ik naast NAV ook NOD32 installeren ?
Dit om te kijken hoe NOD werkt.Achteraf kan ik dan een van de twee kiezen.

Nee je kan niet twee virus scanner gebruiken, deze krijgen conflicten met elkaar, gevolg instabiel systeem.

Moet ik dan eerst NAV eraf halen ? En hoe doe ik dat,gewoon desinstalleren?

Ja je zult eerst NAV eraf moeten halen, Start --> configuratiescherm --> software en dan NAV verwijderen.

Zorg wel dat je pc internet niet op kan, anders heb je zo een virus te pakken. Na installatie van NOD32 weer internet toegang geven.

Ik ben erg tevreden over NOD32

Als je puur wil zien welke het beste bevalt kan je ervoor zorgen dat NAV niet opstart. Je kan dan gewoon NOD32 laten draaien. Dit onder voorbehoud aangezien sommige scanners tijdens instalatie de ander vinden en da instalatie niet voortzetten!

Ik draai deze 2 al een tijd naastelkaar, geen conflicten.

Hoe kan ik dan NAV uitzetten?

Als ik het goed begrijp,moet ik NAV er niet afhalen,maar gewoon uitzetten,maar hoe?

Thanks

Ga naar "Start" dan "Uitvoeren" en typ daar "msconfig"
Ga vervolgens naar het tabblad "Opstarten"en vink daar uit wat met Norton/Symantec te maken heeft!

Geplaatst door diekkie
Ik draai deze 2 al een tijd naastelkaar, geen conflicten.

Uiterlijk misschien niet, helaas is het meest voorkomende conflict, dat beide anti virusprogramma's niet meer (juist) werken terwijl dit zo aan de 'buitenkant' niet zichtbaar is.

problemen nav en nod32

ik zit zelf ook met een probleem
eerst had ik nav2004 toen heeft een kennis nod32 erop gezet nu kan ik niet meer op de site komen van de postbank en rabobankhet inloggen zelf dan.
de rest doet het wel gewoon van de site`s want ik kan bv wel gewoon op deze site inloggen.
nu dacht ik dan gooi ik nod32 eraf en dan gooi ik nav2004 er weer op maar nu krijg ik een foutmelding.
wie kan mij helpen en is het bekend dat nod32 de site`s tegen houd zo ja is daar wat aan te doen.

sorry als ik het in de verkeerde gedeelte geplaatst heb

mvg dave

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan