NOD32 en Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

jogu42

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2001
Ik heb NOD32 geinstaleerd. Hij werkt niet standaard op mijn Outlook Express, maar alleen in mijn Outlook.
Kan ik dit veranderen?

jogu42 zei:
Ik heb NOD32 geinstaleerd. Hij werkt niet standaard op mijn Outlook Express, maar alleen in mijn Outlook.
Kan ik dit veranderen?

Dit kan je aanpassen in Internet-opties. Deze is te vinden in Configuratiescherm > Internet-opties > Tabblad programma's > E-Mail: > Outlook Express aanklikken > OK

Ik heb deze instellingen zo staan, Outlook Express is mijn standaard e-mailclient.
Is er geen andere instelling die ik kan aanpassen?

Zodra ik wat weet, dan laat ik het weten.

Alvast bedankt.

Heb uiteindelijk NOD maar opnieuw geinstaleerd. Dit gaf resultaat, want nu worden de mailtjes die worden opgehaald met OE gewoon gescand en verschijnt ook de tekst van NOD in de mailtjes. Hij integreerd zich alleen niet in de taakbalk van OE, maar dat zal wel normaal zijn. In Outlook doet hij dat trouwens wel.

Het werkt in ieder geval. :)

jogu42 zei:
Heb uiteindelijk NOD maar opnieuw geinstaleerd. Dit gaf resultaat, want nu worden de mailtjes die worden opgehaald met OE gewoon gescand en verschijnt ook de tekst van NOD in de mailtjes. Hij integreerd zich alleen niet in de taakbalk van OE, maar dat zal wel normaal zijn. In Outlook doet hij dat trouwens wel.

Het werkt in ieder geval. :)

Prima dat het opgelost is maar ben nieuwsgierig naar het antwoord van Nod32, of was dit het antwoord van Nod32?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan