NOD32 Geeft telkens meldingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter as1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

as1

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Hallo Helpmij'ers,
Mijn NOD32 heeft er last van om telkens URL Blocked meldingen te geven van sites die ik helemaal niet open ofzo. Het gaat telkens om 2 verschillende sites. De meldingen komen meer random op elk moment v/d dag.

Ik heb er MBAM, SAS (SuperAntiSpyware) en NOD32 overheen laten gaan maar geen enkele vind iets (alleen SAS heeft steeds tracking cookies maar daar is het probleem niet mee opgelost.)

nod.png

Ga er maar vanuit dat je wel degelijk nog een of andere besmetting hebt.
Zoek je op het ip-adres 78.47.248.118 in Google dan zul je zien dat het ip-adres (minstens dit jaar nog) gebruikt is voor malware-verspreiding.

Zie bijv. deze link. Daar staan ook enkele programma's in genoemd die mogelijk je helpen kunnen. Anders moet je uitwijken naar websites zoals www.bluemedicine.be of www.nucia.eu etc.

Verder ben ik erg benieuwd of je niet met de installatie van Windows 7 direct al spyware, virussen etc. geïnstalleerd hebt, want ik ken ******* weinig thuisgebruikers die W7 Ultimate eerlijk bij Microsoft of een erkende verkopende partij vandaan hebben.

Succes,

Tijs.

Ik heb dit vroeger ook gehad, het was bij mij het geval van een keylogger die zichzelf (& vele andere virussen) steeds opnieuw wou downloaden, zodat je hem nooit van de pc afkreeg.
Uiteindelijk opgelost ná een scan met MBAM, SAS (Deze vonden 2 virussen), NOD32 volledige scan (vond meer dan 10 virussen) en Spyware Doctor (gratis versie van de google pack, vond meer dan 15 virussen) en Trojan Remover (die had 3 rootkits gevonden).

Dus ik zelf kan Trojan Remover en Spyware Doctor (vink alleen SD aan) aanraden.

Zorg ervoor dat je in veilige modus scant, zonder internet.

Ga er maar vanuit dat je wel degelijk nog een of andere besmetting hebt.
Zoek je op het ip-adres 78.47.248.118 in Google dan zul je zien dat het ip-adres (minstens dit jaar nog) gebruikt is voor malware-verspreiding.

Zie bijv. deze link. Daar staan ook enkele programma's in genoemd die mogelijk je helpen kunnen. Anders moet je uitwijken naar websites zoals www.bluemedicine.be of www.nucia.eu etc.

Verder ben ik erg benieuwd of je niet met de installatie van Windows 7 direct al spyware, virussen etc. geïnstalleerd hebt, want ik ken ******* weinig thuisgebruikers die W7 Ultimate eerlijk bij Microsoft of een erkende verkopende partij vandaan hebben.

Succes,

Tijs.

Hij IS legaal, In ieder geval ik heb hem bij de Media Markt gekocht dus ik ga er vanuit dat alles klopt

Prima. Ik heb al een link gegeven en ook CaptainBri heeft tips gegeven.

Tijs.

ik heb alle tips uitgeprobeerd wat niets opleverde dan tracking cookies en het probleem bleefzich voordoen..
dus ik had watop het forum van MBAM rondgekeken en ik las over een remover voor het virus dat als EERSTE op de oc werd gedetecteerd
volgens de topic veroorzaakte deze alle problemen
maar nu heb ik dus een VEEL groter probleem ik kan windows niet meer starten
Ik krijg het windows 7 bootscreen dit gaat vasthangen vervolgens krijg ik minder dan n seconde BSOD en de hele zaak reboot.
startup repair levert niets op en ik kan ook geen safemode booten

bdw de remover was van kaspersky

Gebruik MSE(Microsoft Security Essentials),
met niet te veel poespas en is ook nog eens GRATIS:-)

MVG windowsfaq

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan