NOD32 scan blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monkeyh

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2009
Hallo,

Als eerst mijn welgemeende excuses voor het tweede keer aanmaken van dezelfde topic. De eerste had ik namelijk ietwat te ijverig onder Firewall gepost. Ik hoop dat dit geen probleem is.

Het probleem:
Ik heb ESET Smart Security op mijn laptop geinstalleerd.
Vanmiddag heb ik NOD32 een standaard scan laten uitvoeren. Deze bleef het echter op 88% hangen en deed het daaropvolgende uur, voor wat betreft het scannen, helemaal niets meer. Na dat uur heb ik de scan middels de daarvoor bestemde knop gestopt. Er veranderde echter niets. Ik kon verder nog wel alles gebruiken, zowel ESET als andere programma's.
Na zo'n twee uur heb ik alles afgesloten en de laptop maar opnieuw opgestart.

19.36 uur:
Zojuist heb ik wederom een standaard scan laten uitvoeren. Gek genoeg gebeurt precies hetzelfde. Hij blijft wederom hangen op 88%, en precies dezelfde bestand als waar hij de eerste keer op bleef hangen.

Kan iemand mij helpen?

doe eens een scan van trendmicro online housecall gheet dat geloof ik...
Misschein dat die een blokkade kan weghalen...

doe eens een scan van trendmicro online housecall gheet dat geloof ik...
Misschein dat die een blokkade kan weghalen...

Tevergeefs! Onderstaand bericht verschijnt, dit terwijl ik Java6 update 11 op mijn laptop heb staan.

np2a1c.jpg

De instructies zoals dat hierboven wordt aangegeven werden gevolgd, echter zonder resultaat.:confused:

das balen...
doe een reboot in veilige modus (bij het opstarten van de pc herhaaldelijk F8 duwen) en dan nog eens scannen kijk eens of i daar doorheen komt...

das balen...
doe een reboot in veilige modus (bij het opstarten van de pc herhaaldelijk F8 duwen) en dan nog eens scannen kijk eens of i daar doorheen komt...

Bovenstaande is uitgevoerd, ik geloof alleen niet dat het gelukt is. Middels wat afbeeldingen hoop ik dat een en ander duidelijk wordt.

In veilige modus selecteerde ik middels het bureaublad ESET Smart Securty waarna het volgende op het scherm verscheen:
3128hh1.jpg

Na informatie te hebben ingewonnen (onder klik hier) heb ik op ja geklikt om de scan te starten. De start van de scan wordt hierna weergegeven:
2h72ecy.jpg

Na wat tekst eindigde het bij het volgende:
2qny3bn.jpg

Dit bleef zo'n anderhalf uur onveranderd, ervan uitgaande dat er verder niets meer zou verschijnen. Vervolgens mijn laptop in normale modus opgestart. Wederom een NOD32 scan laten uitvoeren, drie maal is immers scheepsrecht. Wederom tevergeefs. Zie hier een afbeelding:
ifudyf.jpg

Met de rode pijl aangegeven groene loper blijft lopen alsof het nog bezig is met scannen, maar doet verder helemaal niets en blijft staan zoals hierboven afgebeeld.

Geen idee wat ik hiermee aan moet! :confused:

Heb je al bedacht contact op te nemen met de klantenservice hierover?
Ik zou zo niet weten wat het probleem mag zijn

Heb je al bedacht contact op te nemen met de klantenservice hierover?
Ik zou zo niet weten wat het probleem mag zijn

Yep, heb inderdaad een contactformulier ingevuld met daarin tekst, afbeeldingen en uitleg over het probleem. Ik hoop dat zij iets voor me kunnen betekenen.

Ik denk dat het meer technisch is...
Ik betwijfel of het gaat om een verkeerde systeemconfiguratie.

Men zou mij in beide gevallen als leek bestempelen, en terecht! ;)
Dank voor je hulp en moeite tot dusver. :thumb:

Ik lees net dit hele verhaal via Google omdat ik met precies hetzelfde probleem zit.
Heeft iemand ondertussen al een oplossing voor dit probleem??
Ik heb ook al een bericht naar NOD32 gestuurd maar daar krijg ik ook nog geen oplossing tot nu toe.

Graag hulp :D

Laatst bewerkt:
hoi.

heb het ook maar zou jij mij de link willen zeggen ga ik eens kijken of het mij ook luk.
al vast bedank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan