NOD32 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Hallo,

Ik heb NOD32 5.0 en het valt mij op dat deze de laatste weken meerdere malen updates binnenhaalt, soms wel tot elke 2-3 uur.
Zijn er echt zoveel virussen in omloop die zo snel muteren, of zit er iets in mijn instellingen misschien niet goed?

Voorheen had ik 1 en een enkele keer 2 updates op een dag. Zojuist heb ik inmiddels alweer de derde update voor vandaag binnengekregen (sinds 9.30)

Zijn er meer mensen die dit ook hebben?
Niet dat het een groot probleem is, maar soms tijdens het gamen lastig als hij steeds begint te updaten en dan een kleine scan doet. Gamermodus is niet echt een oplossing omdat deze alleen automatisch aanspringt bij games die fullscreen gespeeld worden en ik speel zelden of nooit fullscreen.

Dan kan ik wel steeds met de hand de gamermode aanzetten, maar moet dan ook steeds een admin wachtwoord ingeven om dat te doen.

Hoi,

Je hoeft je in ieder geval nergens zorgen over te maken, ik gebruik zelf ook NOD32 5.0, en deze update ook meerdere keren per dag, het ligt dus niet aan je instellingen.

IK kon bij een vorige versie die ik had instellen hoeveel keer per dag hij kon updaten, maar kan het bij deze niet zo snel vinden, misschien dat iemand anders dat nog weet..

Je kan eventueel tijdens het gamen, dat niet op full screen gaat, tijdelijk de bescherming uitzetten ( rechtermuisknop op het nod32 icoontje in je system tray ), maar vergeet het dan niet na het gamen weer in te scakelen als je gaat surfen op het net o.i.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan