NOD32 wil automatisch geen virusdefnities meer updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik heb NOD32 geinstalleerd maar hij wil geen virusdefinties automatisch meer updaten. Handmatig lukte het net wel. Terwijl Antivirus database update op automatisch staat. Hoe kan dit?

Wat dit opeens of heb je het altijd al gehad? Zit er geen firewall in de weg? Legale versie?

Wat dit opeens of heb je het altijd al gehad? Zit er geen firewall in de weg? Legale versie?

Ik heb hem vorige week vrijdag geinstalleerd, vorige week zondag deed hij nog gewoon een update automatisch, zelfs een paar keer tussendoor. En afgelopen vrijdag deed hij niets. Net deed ik een handmatige update en nu werkt hij zijn mijn definities weer up to date, 20070930.
Firewall zit niet in de weg, krijg geen meldingen ofzo. Alles staat op 'allow'. Het is een legale versie.

Heel vreemd. Even wachten tot Ton52 of Michael4466 je topic zien. Die zijn bekend met NOD32. Meestal hoppen ze deze sectie wel af en anders even de support van NOD gebruiken?
Daarom vroeg ik of hij legaal was namelijk.

http://www.nod32.nl/support/

Heel vreemd. Even wachten tot Ton52 of Michael4466 je topic zien. Die zijn bekend met NOD32. Meestal hoppen ze deze sectie wel af en anders even de support van NOD gebruiken?
Daarom vroeg ik of hij legaal was namelijk.

http://www.nod32.nl/support/

Helaas weet ik niet zoveel van Nod32.......................Michael wel. :rolleyes:
Maar misschien werkt een herinstallatie.

Helaas weet ik niet zoveel van Nod32.......................Michael wel. :rolleyes:
Maar misschien werkt een herinstallatie.

Dat lijkt me sterk omdat het eerst wel werkte namelijk. Ik wacht wel even op een ander antwoord.

Dit probleem ben ik niet eerder tegengekomen, geldige en legale licentie, geen blokkerende firewalls of instellingen binnen NOD32. Gelukkig doet een handmatige update het wel, er is dus niks aan de hand met de servers of met de verbinding ' naar de servers toe '.

Ik zou dit toch even voorleggen ( formulier invullen ) aan de NOD32 Support.

Dit probleem ben ik niet eerder tegengekomen, geldige en legale licentie, geen blokkerende firewalls of instellingen binnen NOD32. Gelukkig doet een handmatige update het wel, er is dus niks aan de hand met de servers of met de verbinding ' naar de servers toe '.

Ik zou dit toch even voorleggen ( formulier invullen ) aan de NOD32 Support.

Het is geen legale versie helaas.

Je zegt eerst dat het een legale versie is en nu dat het een illegale versie is?:confused:
In het eerste geval willen wij en de support van NOD32 je best helpen maar in het 2e geval niet.
NOD32 is een goed anti-virusprogramma, maar er zijn gratis virusscanners, misschien is dat een idee.

Je zegt eerst dat het een legale versie is en nu dat het een illegale versie is?:confused:
In het eerste geval willen wij en de support van NOD32 je best helpen maar in het 2e geval niet.
NOD32 is een goed anti-virusprogramma, maar er zijn gratis virusscanners, misschien is dat een idee.

Nee, ik wil gewoon weten hoe ik mijn probleem kan verhelpen, dit ligt namelijk niet aan of het een legale of illegale versie. Hij werkt namelijk als een legale versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan