NOD32 wil niet updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dopey

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2001
Hoi allemaal,

ik heb iets raars,

ik heb NOD32 al een lange tijd draaien net als een vriend van me. Ik woon in nederland hij 15 min over de grens en heeft een dsl abo van de deutsche telekom.

Wanneer hij thuis is bij zijn ouders word NOD32 geupdate, bij mij thuis ook gewoon. Gisteravond ben ik met mijn laptop naar zijn huis geweest en net als hij krijg ik daar bij het updaten de melding update informatie is niet consistent.

Hij had eerst een andere router waar het gewoon op werkte maar sinds hij een andere router heeft met telefonie ondersteuning werkt het updaten niet meer en krijgt hij deze melding. Het ligt niet aan de installatie van NOD dat weet ik zeker anders had ik hem in NL ook niet kunnen updaten namelijk. In het router staat wel een firewall aan maar kan deze ook niet uitzetten. Echter ik kan wel de update servers pingen. Het internet doet het allemaal geen problemen met bijv updates van microsoft. Mijns inziens doet nod32 gewoon updaten over poort 80 en die staat gewoon open. Andere poorten zou NOD niet gebruiken lees ik op internet.

iemand misschien een idee of ervaringen met dit probleem en de deutsche telekom?

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan