NOD32 ziet die trojan niet ? MB wel ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxCommanderxX93

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Hallo allemaal

Ik vroeg me af of ik wel goed beveiligt ben heb op dit moment eset smart secuirty 4.0 en mb full version dus gekochte

Maar toen ik gisteren ging scannen had eset ook wel wat gevonden maar mb vond een best wel gevaarlijke trojan die eset niet gezien had?

Maar is het aanteraden om nog een progamma te nemen of een ander want ik wil wel goed beveiligd blijven ?:rolleyes:

Groetjes Gidion

wat is mb...
twee beveiligingen tegelijk zou ik niet doen.

nod32 is goed...of het de beste is......dat zal een persoonlijke keus zijn.
.aar antimailware scant anders dan nod32.....ja dan kun je verschillen krijgen.....
maar in eset smart security zit een antivirus scanner extra en die zit in MB dan weer niet....

nod32 is goed...of het de beste is......dat zal een persoonlijke keus zijn.
.aar antimailware scant anders dan nod32.....ja dan kun je verschillen krijgen.....
maar in eset smart security zit een antivirus scanner extra en die zit in MB dan weer niet....

Maar zou ik nu bvb een andere virusscanner kunne nemen of kan dit ook zomaar gebeuren ...

Mischien ad aware er bij ?

OF weten julie nog een suggesie?

MVG Gidion

2 virusscanners samen gaat fout.....

maar mb vond een best wel gevaarlijke trojan die eset niet gezien had?

Dat zegt ons verder niets.

Post het log van Malwarebytes' Anti-Malware eens. Misschien gaat het slechts om een instelling in het register en niet om een uitvoerbaar bastand (.exe, .com, .dll enz.)

2 virusscanners samen gaat fout.....

Alléén 2 on-access virusscanners geeft kans op conflicten en zal het systeem zeker vertragen. Een programma als Malwarebytes' Anti-Malware met actieve beschermingsmodule kan wel worden gebruikt i.c.m. een andere anti-virus als ESS, Kaspersky, Norton, AVG, AVAST, Avira en allle andere bekende AV's

Dat zegt ons verder niets.

Post het log van Malwarebytes' Anti-Malware eens. Misschien gaat het slechts om een instelling in het register en niet om een uitvoerbaar bastand (.exe, .com, .dll enz.)

Alléén 2 on-access virusscanners geeft kans op conflicten en zal het systeem zeker vertragen. Een programma als Malwarebytes' Anti-Malware met actieve beschermingsmodule kan wel worden gebruikt i.c.m. een andere anti-virus als ESS, Kaspersky, Norton, AVG, AVAST, Avira en allle andere bekende AV's

Hier logje MB

Kan je het niet goed zien dubbel klik plaatje:)

Dit is geen log, ik kan niet zien wat er is gedetecteerd.
Wel zie ik dat het een instelling in het register betreft en dus geen uitvoerbaar bestand.

Wanneer je een scan doet met Malwarebytes' Anti-Malware zal na de scan een logbestand verschijnen. Als je dat bestand post wordt duidelijk welke instelling in het register werd gedetecteerd.

Misschien kun je het log ook weer terugvinden bij het tabblad "Logs".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan