Nod32

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dingeman

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
Hoi,

van een kennis van mij kreeg ik de enkele links:

het zou de gebruiker in staat stelen om NOD zonder jaarlijkse betalingsupdates te gebruiken.

Als tegenhanger van dergelijke dingen vraag ik mij af wat hier eigenlijk achter zit. Weet iemand hier een toedracht over??

Laatst bewerkt:
executables plaatsen lijkt mij niet zo verstandig eigenlijk .:confused:

Het is verboden over cracks etc. te praten (en zeker te linken) hier op de site.. Zou ze snel weghalen als ik jou was :)

offtopic ......... elburg mooooooi plaatsje en heerlijke vis .:p

ontopic:......

Goeie vraag, weghalen, maar hoe?
Daarbij was het voor mij gewoon een berichtgeving van iets wat ikbinnenkreeg en raard over wilde, sorry als het anders overkomt!!!!

Door op de knop aanpassen bij het bericht te klikken kun je alles selecteren en op delete drukken :)

Offtopic: Emmen, uh...dierentuin :p

Maar om even op je vraag terug te komen. Die linken waren dus gelinkt naar een setup van nod32 (illegaal op zijn server gezet) + de crack die daarbij hoort zodat je het kunt kraken. Natuurlijk is dat illegaal en daarom het verzoek dit weg te halen. Dit wordt warez genoemt en is verboden te gebruiken. Ook wordt de totale functionaliteit zoals updaten (van belang bij av-software) en andere functies niet gegarandeerd, wat kan lijden of een niet goed te gebruiken programma of in het ergste geval zelfs een virus of spyware dat er in kan zitten..

Als goede gebruiker van de software heb ik dus daar ook geen gebrui van gemaakt en inmiddels het bericht aangepast.

Indien iemand niet in staat is om een x-bedrag jaarliks te betalen voor een antivirusprogjeis hij zeker niet in staat om een pc te kopen.

Maar...voor elk potje is er natuurlijk weleen deksel......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan