nod32

Status
Niet open voor verdere reacties.

amstellovich

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
hallo, ik heb sins kort nod32, maar als ik op een site ga zijn er in plaats van foto's van die rode kruisjes, ik heb dit voorheen wel een vaker gahad maar dan was dat maar een foto, nu zijn het soms alleen maar kruisjes, ook tekst is in kruisjes veranderd... hoe kan dit??

Alvast bedankt:thumb:
Koen

Dan weet ik niet wat voor instellingen jij gebruikt met NOD32, maar ik gok dat er een parental filter op zit of iets wat daarop lijkt. Ik weet niet helemaal zeker meer of dit kan met NOD32 maar ik dacht het wel.

Ikzelf heb al tijdenlang NOD32 draaien op mijn pc thuis en ben jouw probleem nog nooit tegengekomen.

Dan weet ik niet wat voor instellingen jij gebruikt met NOD32, maar ik gok dat er een parental filter op zit of iets wat daarop lijkt. Ik weet niet helemaal zeker meer of dit kan met NOD32 maar ik dacht het wel.

Ikzelf heb al tijdenlang NOD32 draaien op mijn pc thuis en ben jouw probleem nog nooit tegengekomen.

ok jammer maar nu krijg ik ook nog een melding: 'server not found'

wat houd dit in??

Dan zit het hoogstwaarschijnlijk aan de site die je bezoekt.
Het kan zijn dat de afbeeldingen niet meer beschikbaar zijn.

Ga eens naar de opties van Int. Expl. dan naar het tablad geavanceerd en klik op "standaardinstellingen herstellen".

Grtz.

welke versie van nod32 gebruik je ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan