nod32

Status
Niet open voor verdere reacties.

gizmokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
zou ik deze av aankopen?heb een trail afgehaald om te testen en het bevalt me goed alleen de scanner instellingen is wat raar ! je moet daar profielen instellen en iemand ervaring met eset? ( alleen de antivirus ).ook als ik scan met eset is het al na 2 min gedaan terwijl met panda een kwartier tot half uur. ik gebruik nu panda ook betaald maar mijn abbo vervalt binnenkort en daar kan je kiezen snelle of volledige scan.

Laatst bewerkt:
Eset is een fijn programma!
Hierbij kun je ook kiezen of je een volledige scan wilt, of een scan met de schijven/locaties die je zelf wilt scannen!
Zeker een aanrader!

bedankt voor de reactie.ja ben van plan om eset aan te kopen maar ik zit wat in de knoop zeg maar met de scanner :)by scanner staat geselecteerd profiel 1 diepte scan 2 smart scan en 3 scan contextmenu.wat is nu de profiel dat alles scant?

ik ben van mening dat betaalde av's beter zijn of ben ik mis?avast heb ik eens 1 x gebruikt en pc deed na een paar dagen gekke toeren.online scan met eset en jawel een trojan ( daarvoor had ik altijd panda betaald en nooit problemen) drm dat ik niet voor gratis av's ben.ik betaal liever 40 euro per jaar en safe te zijn dan gratis av te gebruiken en problemen te hebben.

Gratis scanners zijn wel goed hoor.
Zoals Avast en voral microsoft's av zijn zeer goed!
Zelfst zonder problemen en ze detecteren even goed.
Ik heb zelf nod32, waarover ik heel tevreden was, en ik vind hun logo (robot) erg mooi, maar dat is bijzaak.
ESET vertraagt mijn internet niet met updates, en tijdens het gamen heb ik er ook geen last van! :)

ik heb momenteel een trail van nod32 op mijn pc draaien en ben overtuigd dat ik het wil aankopen.je kan zelfs de updates instellen bv dat het om de 5min moet zoeken.heb hier in de winkels al wat rondgekeken maar heb de indruk dat nod moeilyk te vinden is.zelfs in mediamarkt hebben ze het niet.en ik ben niet zo voor online aan te kopen.kaspersky vind ik genoeg maar dees wil ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan