• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Nog een Als Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fred den Dulk

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2000
Ik heb ook een als probleem, een zelfde vergelijking werkt in het ene werkblad [rally] wel en in het andere werkblad [sprint] niet :evil:
Ook met de zoek controle functie van excel kom ik er niet uit....:mad:
Het bewuste sheetje kreeg ik helaas niet meegestuurd, mocht iemand erin willen duiken dan mail ik het effe.
Alvast veel dank.

Laatst bewerkt:
Heb je de bewuste sheet gezipt voordat je het wilde plaatsen? Dan zou het moeten lukken mits het bestand niet te groot is. Anders kun je via een pb het bestand opsturen.

CorVerm zei:
Heb je de bewuste sheet gezipt voordat je het wilde plaatsen? Dan zou het moeten lukken mits het bestand niet te groot is. Anders kun je via een pb het bestand opsturen.
Had hem niet gezipt, slechts 83KB, moet dat evengoed? Wat is pb?
Gr.Fred

Fred,
Om een bijlage te kunnen plaatsen is het nodig het bestand eerst te zippen. Een pb (privè bericht) sturen zal niet gaan omdat wij geen van beiden verenigingslid zijn. Je kunt wel een email sturen. Klik op (in dit geval) mijn naam en kies voor email sturen. Nu je weet dat je het bestand moet zippen kun je het net zo goed hier plaatsen.

CorVerm zei:
Fred,
Om een bijlage te kunnen plaatsen is het nodig het bestand eerst te zippen. Een pb (privè bericht) sturen zal niet gaan omdat wij geen van beiden verenigingslid zijn. Je kunt wel een email sturen. Klik op (in dit geval) mijn naam en kies voor email sturen. Nu je weet dat je het bestand moet zippen kun je het net zo goed hier plaatsen.

Duurde even voor ik door had hoe dat ging
Gr.Fred

Bijlagen

Wigi zei:
Wat werkt er niet? Geef eens wat meer uitleg.
Hoi Wigi, Blad Sprint Cel [L43] zou "ok" moeten geven.... uitkomst gelijk aan 0=OK
garoet Fred. Op Blad Rally werkt e.e.a. wel:)

Fred,
Zie wijziging eerste voorwaarde, de - veranderd in = en uiteraard de ;0 weggelaten.
=ALS(L42=I45;"ok";ALS(L42-I45<0;"FOUT";ALS(L42-I45>0;"FOUT";"")))

Maar je kan volstaan met de formule: =ALS(L42=I45;"ok";"fout")

Laatst bewerkt:
CorVerm zei:
Fred,
Zie wijziging eerste voorwaarde, de - veranderd in = en uiteraard de ;0 weggelaten.
=ALS(L42=I45;"ok";ALS(L42-I45<0;"FOUT";ALS(L42-I45>0;"FOUT";"")))

Maar je kan volstaan met de formule: =ALS(L42=I45;"ok";"fout")

Cor bedankt, je bent een topper:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan