Nog een BlackBerry Curve 8520 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

SaveThePinquin

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2010
Sinds kort heb ik dus een BlackBerry Curve, zoals ik in een vorige vraag al had gezegd. Deze keer heb ik een ander probleem (de vorige ging alleen over het hoesje en deze gaat over het toestel zelf). Om de één of andere reden is de LED-indicator er namelijk mee gestopt. Toen ik hem net had ging hij knipperen als ik hem aan de voeding legde, als ik een SMSje kreeg en als ik aan het filmen was, maar dat doet hij nou helemaal niet meer. Bij de instellingen heb ik wel ingesteld dat hij aan staat, dus ik vraag me af of dit een veel voorkomend probleem is en of ik er wat aan kan doen. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

En oja, ik heb ook nog een andere vraag, ik begrijp namelijk niet hoe je de pictogrammen die in het beginscherm staan (zegmaar die waar je 6 van die pictogrammetjes onderin beeld naast elkaar hebt staan en bovenin de tijd) kan veranderen. Sommige dingen zoals WAP enzo die heb ik namelijk niet echt nodig en daarom zou ik daar graag mijn SMS berichten daarvoor in de plaats willen hebben.

Ik hoop nogmaals dat er een BlackBerry expert op dit forum ronddwarrelt om mijn vragen te beantwoorden.

Voor het LED probleem kan ik je niet helpen.

Die pictogrammen eventueel wel.

Ga naar je menu (druk op BB logo) --> De eerste 6 pictogrammen boven in de lijst, de eerste rij zeg maar, zijn ook die op je hoofdscherm staan.

Als je nu naar de applicatie gaat die jij in die rij wilt hebben, en dan op het BB logo > Toepassing verplaatsen > En hem in de bovenste rij zet, en je gaat dan uit je hoofdmenu zou het als het goed is ook op je hoofdscherm moeten staan.

Althans zo werkt bij mijn Bold 9700, maar ik neem aan dat het vrijwel het zelfde werkt.

Geen probleem,

Heb je al een battery-pull geprobeerd, en gekeken of je LED het daarna wel weer deed?

Anders raad ik je aan om terug te gaan naar de winkel, misschien kunnen ze daar iets voor je doen.

Succes!

Ehh, battery-pull is batterij erin en eruit halen ofzo?
Sorry, maar ik ben er niet echt in thuis ;)

Ja, terwijl hij nog aan staat haal je de batterij eruit.

Er verschijnt dan een zwart scherm, en als het goed is gaat de LED dan ook aan. Het duurt even voordat hij weer is opgestart dus maak je geen zorgen.

Hee, weer heel erg bedankt. Het lampje deed het wel, dus hij is niet kapot. Dan zit er dus toch iets fout in de instellingen. Maarja, in iedergevaal super bedankt :). Moet ik hem als ''opgelost'' instellen?

Nou mooi om te horen.

Ja als je dat zou kunnen doen zou dat fijn zijn.

Succes ermee, en als er problemen zijn dan hoor ik het wel! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan