• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Nog een keer automatischfilter

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvsoest

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Hallo,

Kom nog even terug op mijn eerdere vraag.
Als je een aantal kolommen hebt met data zonder berekeningen krijg je netjes links onderin bijvoorbeeld
16 records van 100 (met automatisch filter aan). Wanneer je nu een kolom hebt, bijvb de laatste met daarin een formule dan komt dat niet meer tevoorschijn. Rara waarom is dat?

Heb dit ook reeds opgemerkt:

Bij de ene tabel wordt het aantal gevonde records gegeven... bij de andere tabel niet.

Ik heb er ook reeds op gezocht, maar kon zelfs de redenen hiervan niet achterhalen.

Nu dacht ik dat jij hier effe de redenen kwam vertellen (berekeningen in een kolom) ... Helaas blijkt dit niet het geval te zijn. Ik heb de test genomen: tabel zonder berekeningen... en tabel met berekeningen. In beide gevallen krijg ik het aantal gevonden records. Dus daar ligt het niet aan.

Ik weet echter niet het antwoord op je vraag, want ik heb het ook al meegemaakt... maar kan het niet meer reconstrueren.

Wat ik wel kan (maar ik heb er geen idee van of dit de oorzaak was)... Ik filter op een kolom. Vervolgens klik ik nog 's op die filterpijltjes, en doe niets, maar klik gewoon in een cel. Op dat ogenblik verdwijnt de info over de gevonden rijen.

Luc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan