nog een keer geluid kwijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tatchycka

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2005
:evil: ben ik!
sinds een dag of 2 ben ik alle geluiden kwijt! driver is goed en werkt, nergens een foutmelding.........en ja hoor stekkers zitten er ook in en de volumeknop staat ook echt open...alles gecheckt en nog n keer voor de zekerheid, maar wat ik ook doe.........mijn pc zegt dat alles goed werkt en toch heb ik geen geluid meer!
Ik snap hier helemaal niks meer van:( :( :(
Ik weet toch wel aardig de weg op mijn pc, maar nu weet ik het niet meer.......
de laatse recente tips heb ik ook gelezen..........maar helaas.......geen geluid!
Ik heb ook geen dingen van internet gehaald die op het geluid van invloed kunnen zijn, hij is virusvrij, ik snap er niks van...
Alle tips zijn welkom:) :) gr. tatchycka

nee joh! is het eerste waar ik naar kijk, doen mijn katten nog weleens, volume veranderen........ineens p***herrie of niks meer........
helaas deze keer is het niet hun schuld

:( :( helaas, ook aan de topic van jou heb ik niks, wel geprobeert en gedaan, maar nog steeds geen geluid!
overings.......ik ben echt alle geluid kwijt ook mediaplayer etc. ! :confused: :confused: wordt er zo moe van!
maat in ieder geval bedankt voor je tip............sabbeltje

Dan moet er maar wat radicaler worden ingegrepen er even van uit gaande dat je geluidskaart niet naar de mallemiezen is.

Via de device manager de driver verwijderen; rebooten en er zal om de installatie disk van je geluidskaart worden gevraagd opdat je hem opnieuw kunt installeren.

en toen werdt zij dus ff heel boos aan deze kant van de pc! ja niet op jou hoor...maar op die pc!
ben dus gewoon ff met systeemherstel aan de slag gegaan.......en wat bleek..........
deze keer was PSP 9 de boosdoener........enkele weken geleden had ik picasa van google opgehaald en toen crashte mijn pc erop, en nu dus bijna op PSP 9........mag blijkbaar geen extra fotoprogrammas!
dus ja, ik heb mijn geluiden terug.......maar kan helaas geen PSP 9 meer erop zetten:( :( :( sabbeltje!
bedankt voor alle tips!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan