Nog een keer....IE probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nightshade

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Ik heb het al 2x hier gepost en ben nu echt wanhopig aan het worden....

Ik kan sinds 2 maanden niet meer op google en andere zoekmachines zoeken. De site opent ie prima maar als ik wat invul en ZOEK druk doet ie NIKS. Hij gaat ook niet zoeken ofzo hij doet helemaal niks.

En de zoekmachine ilse.nl doet het wel...net als vele andere zoek dingen op sites.

Ook kan ik geen hotmail meer direct openen.
Dan krijg ik alleen een witte pagina van IE. Geen foutmelding en er staat ook niet gereed ofzo. Hij doet helemaal niks. Ditzelfde geld voor 20% van alle websites waar ik vaak heen ga.

Ik heb Mozilla gedownload en daarmee kan dat allemaal wel....:|
Maar ik wil het ook met IE kunnen!

Het rare is dat ik als ik bijvoorbeeld www.avidagamers.com/novaff intyp in mn adresbalk doet ie dus helemaal niks.

Maar hij staat ook in m'n favorieten en dan doet ie het wel.....

Ik snap er helemaal niks meer van....ik heb al cookies verwijderd en standaard instellingen werkt niet...

Kent iemand dit probleem? Er zit geen simpele oplossingen achter is gebleken...

Het rare is ook dat 2 andere accounts op mijn computer helemaal geen problemen hebben met IE. Maar als ik een nieuwe aanmaak doet ie het weer niet...

Je bent wanhopig, merk ik.

Probeer het volgende eens.

Zoek in je systeem naar het volgende bestand "HOSTS".
Deze bevindt zich in C:\Windows\System32\Drivers\ect.
Geef het een nieuwe naam (niet weggooien).

Start daarna de pc opnieuw op en start IE. Dit bestand zorgt ervoor dat URL's omgezet worden naar IP-adressen. Als ze daar niet in staan, dan wordt de DNS van de server (= provider) aangesproken.

Zoals m@rio als zegt, plaats gewoon weer een antwoord in je oude vraag en hij komt weer bovenaan de lijst te staan. Zo houdt je overzichtelijk wat er allemaal wel en niet geprobeerd is etc.

Deze zet ik dus op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan