Hallo
Ik stel de vraag nog maar eens ...
Ik kan namelijk de vorige zelfde vraag niet weer vinden
en ik had er al een keer antwoord op gehad
Ook niet met de zoekfuntie..:shocked:
Maar goed... mijn vraag:
Ik heb er een bestandje bij gedaan van mijn blanco rekeningoverzicht..
Als ik nu gegevens download van de bank (.txt bestandje) en deze importeer in dit excelbestand dan moet ik van te voren aangeven welk gedeelte ik niet nodig ben.
Normaal heb ik deze velden er niet in staan maar makkelijker is dat ik mijn gegevens kan importeren zonder aan tegeven die kolom wel en die niet.
Nu staan ze er bij in en ik heb ze rood gemaakt...
Is er een mogelijkheid om deze onder de knop van command1 te laten verwijderen en dan pas de berekening te laten uitvoeren die nu ook onder command1 zit.
De berekening onder de Command1 knop gaat over de 3de kolom en zoals het bestand er nu uit ziet zou het de 5de zijn en krijg ik een foutmelding.
Vandaar als ze net van te voren weg zijn kan de opdracht onder de knop gewoon doorgaan..
Alvast bedankt..:thumb:
Ik stel de vraag nog maar eens ...
Ik kan namelijk de vorige zelfde vraag niet weer vinden

en ik had er al een keer antwoord op gehad

Ook niet met de zoekfuntie..:shocked:
Maar goed... mijn vraag:
Ik heb er een bestandje bij gedaan van mijn blanco rekeningoverzicht..
Als ik nu gegevens download van de bank (.txt bestandje) en deze importeer in dit excelbestand dan moet ik van te voren aangeven welk gedeelte ik niet nodig ben.
Normaal heb ik deze velden er niet in staan maar makkelijker is dat ik mijn gegevens kan importeren zonder aan tegeven die kolom wel en die niet.
Nu staan ze er bij in en ik heb ze rood gemaakt...
Is er een mogelijkheid om deze onder de knop van command1 te laten verwijderen en dan pas de berekening te laten uitvoeren die nu ook onder command1 zit.
De berekening onder de Command1 knop gaat over de 3de kolom en zoals het bestand er nu uit ziet zou het de 5de zijn en krijg ik een foutmelding.
Vandaar als ze net van te voren weg zijn kan de opdracht onder de knop gewoon doorgaan..
Alvast bedankt..:thumb: