Nog een nieuwe "Game" PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oliebal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 dec 2010
De 13e maand is weer binnen, tijd voor een nieuwe PC!
Ik heb online al wat "research" gedaan en zie hier het resultaat:

schermafbeelding2010122q.png

schermafbeelding2010122y.png

Is het wat?
Staan er misschien rare dingen tussen?
Onderdelen die goedkoper kunnen?

Ik heb gekozen voor de i5 760, omdat ik heb gelezen dat deze makkelijk te OC'en is tot boven de 3.0ghz.

Mijn budget is +- 1500,- en het word een PC puur games. (dus geen videobewerking enz.)

Graag uw reactie!:)

Goedemiddag,

Welkom op Helpmj,

Had ik maar z'n dertiende maand :confused: maar op zich een prima systeem niks mis mee ,alleen mis een monitor maar die zal je al hebben.

@ Trezor,

Ik weet niet wat jij iets vind maar 250 € vind ik niet iets maar iets meer als iets.;);)

ik kan me voorstellen dat je een nieuws toetsenbord niet echt noodzakelijk is, ik heb zelf liever een betere pc heeft dan dat relaxte toetsenbord met een lcd schermpje, en ik denk dat dat ook voor de ts geld, mocht dat niet zo zijn kan je mijn berichten negeren.

wat een beest!
had ik maar zo'n budget en al hellemaal zo'n pc:shocked:

Die harde schijf is veel te traag. Neem gewoon een Samsung Spinpoint F3, als je die in RAID draait haal je bijna 300 mb/s. Verder een prima systeem :) .

Woow al had ik dat maar elke 78e maand!! :)

@Trezor

Ik ben het helemaal met jou eens hoor ;)

2x 800 watt voeding lijkt me niet echt nodig 620 is al genoeg denk ik! en de 5970 vervangen door een 6870 crossfire of een GTX 580? voor de rest erg mooi systeem ;)

Die i7 950 is amper duurder dan de 930. Dus gewoon die nemen.

denk dat die mooi is zo, hij wilt er denk ik nog een toetsenbord bij relaxte muis en dvd brander als ik kijk naar de ts zijn startpost

Dan kan die beter voor bijvoorbeeld een i7 860 of 870 of gewoon een i5 760 zoals die al had. En ik zei al, als die alleen die schijven veranderd naar een Samsung Spinpoint F3 is het een prima pc. Er wordt nu te hard van stapel gelopen.

Ik vind hem zo fijner dan een RAID0 opstelling en daar komt ook weer een raid controller bij he....

Laten we wachten op de TS, TS wil je uit de oude pc nog componenten gebruiken, hij is toch nog maar een jaar oud, de oude hdd misschien? geluidskaart? :P

Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle reacties! Ik heb de pc van mijn eerste post besteld maar dan met een F3.

Ik was nog aan het twijfelen over de i7 maar dan ging ik inclusief toetsenbord, muis en brander teveel over mijn budget.

En nu maar wachten op de TNT bus :)

edit: En ik heb de fan vervangen door de Mugen2

Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle reacties! Ik heb de pc van mijn eerste post besteld maar dan met een F3.

Ik was nog aan het twijfelen over de i7 maar dan ging ik inclusief toetsenbord, muis en brander teveel over mijn budget.

En nu maar wachten op de TNT bus :)

edit: En ik heb de fan vervangen door de Mugen2

En heb je al spijt dat je het systeem van trezor niet gekocht heb ?:D Nou succes er nog mee ;) tja een toetsenbord en muis wel zonde:shocked:

mijn systeem was inderdaad wel beter maar alsnog veel game plezier met je pc

en daar komt ook weer een raid controller bij he....

Onzin, zit gewoon in het moederbord.

Veel plezier met je computer oliebol :thumb: .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan