Ik heb eerder deze week vragen gesteld en ben geweldig geholpen door "Warme Bakkertje". Echt top!
Maar ik wordt steeds enthousiaster met VBA en dus ga je verder en wil je meer.
Het volgende kreeg ik niet voor elkaar via alle filmpjes op YouTube daarom post ik de vraag hier.
Als ik in mijn sheet (Zie bijlage) Deelnemers invoer dan worden die zichtbaar in alle Combo boxen als ik de uitslagen invoer.
Nu zoek ik drie stukjes code
1. Ik wil in elke race elke deelnemer maar 1 x kunnen invoeren
2. Ik wil een melding als ik niet alle deelnemers heb ingevoerd
3. In de Combobox staan alle nrs. maar is het mogelijk dat als ik in box1 bijv. "2" heb ingevoerd dat bij de volgende box die "2" niet meer zichtbaar is enz.?? Dat zou logisch zijn omdat ik "2" al ingevoerd heb en iedereen maar 1 keer per race kan invoeren.
Dank alvast
Maar ik wordt steeds enthousiaster met VBA en dus ga je verder en wil je meer.
Het volgende kreeg ik niet voor elkaar via alle filmpjes op YouTube daarom post ik de vraag hier.
Als ik in mijn sheet (Zie bijlage) Deelnemers invoer dan worden die zichtbaar in alle Combo boxen als ik de uitslagen invoer.
Nu zoek ik drie stukjes code
1. Ik wil in elke race elke deelnemer maar 1 x kunnen invoeren
2. Ik wil een melding als ik niet alle deelnemers heb ingevoerd
3. In de Combobox staan alle nrs. maar is het mogelijk dat als ik in box1 bijv. "2" heb ingevoerd dat bij de volgende box die "2" niet meer zichtbaar is enz.?? Dat zou logisch zijn omdat ik "2" al ingevoerd heb en iedereen maar 1 keer per race kan invoeren.
Dank alvast