nog eenmaal vraag over verwijderen trojan.brisv.A!inf

Status
Niet open voor verdere reacties.

wij2en

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2009
het is me nog steeds niet gelukt dit virus te verwijderen.
maar.....
ik heb ergens gelezen dat je de comp moet opstarten in de veilige modus, dan het bestandje opzoeken en dan manueel in de prullenbak gooien, die legen en klaar is kees.
hoe ik de comp in de veilige modus op moet starten weet ik wel maar dan?
de naam van het besmette bestandje weet ik ook wel want die word genoemd door norton.
maar hoe moet ik dat bestandje zoeken(welke functie moet ik er voor aanklikken?)
en wat dedoeld men met manueel weggooien in de prullenbak?
sorry voor mijn waarschijnlijk domme vragen, maar ik wil dolgraag van dit virus af, ik heb alleen zoals jullie wel zullen begrijpen weinig verstand van computers.

Als Norton niet aangeeft waar bestandje staat, dan kun je de zoekfunctie gebruiken van Vista.

Klik op "Start", in het balkje boven de startknop kun je de naam van je bestandje intikken, of een gedeelte van de naam.

ik heb het virus opgelopen tijdens het downloaden op limewire, ik heb een tweetal nummers een aantal keer geprobeerd te downloaden, dus het virus een aantal keer binnengehaald.
ik heb de comp opgestart in de veilige modus, daarna de map afgebroken bestanden (waarbij deze nummers ook stonden) in de prullenbak gedaan en die geleegd, nu zie ik in mijn geschiedenis map van norton dat hij een paar keer het virus eruit heeft gegooid, maar hij staat er ook nog aantal keer in. maar de nummers die het virus bevatten heb ik eruit gegooid, dus ik weet niet meer waar ik die zou moeten vinden. de mappen zijn immers allemaal leeg.
ik weet het ff niet meer.

Als het alleen in de geschiedenis van Norton staat dan heb je er geen last meer van.

Verwijder de geschiedenis maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan