Nog meer Externe HD Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eplectica

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2010
Hallo,

Ik heb 2 maanden terug een externe HD van samsung gekocht bij de media markt.
Hij heeft het altijd perfect gedaan, tot een paar weken terug.
Elke keer als ik hem aansluit brand het lampje gewoon normaal, maar gaat daarna knipperen.
Hierna kan mijn pc de schijf niet meer vinden.
Ik heb overal gezocht en heb heel Google afgerijsd, Maar heb geen oplossing kunnen vinden.
Dus ik had hem terug gebracht naar de Media Markt en zij zouden hem repareren.
Dus een week of 2 later kreeg ik een brief dat ik hem kon ophalen wat ik diezelfde dag nog heb gedaan.
Dus ik hopen dat hij het weer doet, Maar helaas heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Ik heb heb hem uiteraard ook geprobeert aan te sluite op mijn laptop maar die kan hem ook niet vinden.
Ik zou het erg op de prijs stellen als iemand mij hiermee kon helpen aangezien er veel belangrijke bestanden op staan.

M.V.G.
-David

Laatst bewerkt:
simpelweg weer terug naar media markt... mochten die programmas nou echt van super belang zijn kan je altijd te hd voorzichtig open maken, de echte hd eruit halen en deze via sata aansluiten op je pc, maar dat is veel werk met een grote kans dat je de behuizing stuk maakt.

ik zeg, gewoon weer terug naar media markt, en als hij gerepareerd is meteen in de winkel testen aan een van hun laptops, doet ie het weer niet meteen weer teruggaan (en vragen om een nieuwe?)

Zodra je de schijf openmaakt vervalt de garantie.

Zou ik dus niet doen.

Gewoon terug gaan, het is garantie waar ze iets mee moeten doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan