Nog steed foutmelding in VxD dm9pci5.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk.K

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Berichten
243
Goedemiddag.Heb dit probleem even geleden als eens gepost,maar ik krijg nog steeds de volgende foutmelding in een blauw scherm.
Uitzondering 0e is opgetreden op 0028:c29c3c19 in VxD
dm9pci5(01)+000016f9 aangeroepen vanuit 0028:C001d3b4 in VxD NDIS (01)+0005b30 u kunt mogelijk normaal doorgaan.........alt/controle del om opnieuw op te starten of escape.
Ik kan na deze foutmelding dus niet normaal doorgaan want ik kom hierna niet meer op internet,alleen door systeem te resetten.Dit gebeurt nu vrij regelmatig en is erg lastig,Maar voordat ik overga op een nieuwe kaart hebben jullie nog wat ideeen.
Ik begreep dat het vanuit mijn netwerkkaart komt.Hiervan heb iik de laatste nieuwe driver al geinstalleerd.(Het is een davicom 9102 fast pci adapter)
Ook dit hielp niet.Ook kaart al in een ander pci slot gestoken,ook zonder resultaat.Iemand een idee wat ik nog meer kan doen.Wat ik nog wel kan vertel is dat het lijkt of dat het is begonnen dat bij mij thuis door chello een nieuwe modem is geplaatst ipv de oude COM 21 modem.Ik heb nu een kleiner type gekregen ivm opwaardering van het netwerk bij mij in de buurt.Dit signaal loopt nu via een andere frequentie wat ik begreep van de monteur.Zou hier het probleem zitten dat mijn netwerkkaart niet compitabel is met deze modem,of zou er in de configuratie iets niet goed zijn
Alvast bedankt Dirk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan