Nog steeds geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
519
Al geruime tijd lukt het me niet om weer geluid uit mijn PC te krijgen. Ik probeer Windows Vista Home Premium steeds opnieuw te installeren in de hoop dat het geluid het dan weer doet. Direct na installatie hoor ik wel iets. Maar zodra de automatische updates zijn uitgevoerd is het geluid weg. Via mijn apparaatbeheer zie ik bij het geluid Realtek AC '97 Audio for VIa (R) Audio Controller genoemd worden. Ook staat C-Media PCI Audio Device vermeld. Bij de automatische updates wordt Realtek Semicondutor driver for Realtek AC '97 Audio for Via genoemd. Ik ben echt ten einde raad om dat geluid weer terug te krijgen. In het verleden heeft het altijd goed gewerkt. Heeft iemand een idee?

Theo
 
Nadat ik Realtek verwijderd had en opnieuw had geinstalleerd werkte het geluid nog steeds niet. Ook de aangegeven updates leveren niets op bij mij. Waar ik de High Definition Audio kan vinden weet ik niet. Kun je mij daar iets over vertellen?
 
Nadat ik Realtek verwijderd had en opnieuw had geinstalleerd werkte het geluid nog steeds niet. Ook de aangegeven updates leveren niets op bij mij. Waar ik de High Definition Audio kan vinden weet ik niet. Kun je mij daar iets over vertellen?
Hier moet dat wel te krijgen zijn.
 
Lexaldo,

Om de een of andere reden lukt het me niet naar de site te komen waar je me naar verwijst. Er is iets met pop-up waardoor de verwijzing niet lukt. Kun je het nog een keer voor me erop zetten. Bij voorbaat dank.
 
Een aantal keer Windows Vista opnieuw installeren heeft uiteindelijk het gewenste resultaat opgeleverd. Waarom bij de eerdere installaties het geluid het niet goed deed is mij nog steeds een raadsel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan