nog steeds geen geluid...

Status
Niet open voor verdere reacties.

vultink

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2004
inmiddels hebben we de helpdesk gebeld van de hp mediacenter die dr evenmin geen bout van snapte...

de drivers zitten erin inclusief de chipsets ectect de goede man is zowat een half uur bezig geweesd ( a 80 ct pm:shocked:) met als resultaat nog immer geen geluid.of hij me morgen terug kan bellen...(heel appart om ze vanaf een afstand bezig te zien in je pc,alsof je een spook pc hebt,hahaha)

ik vraag me af of jullie nog tips hebben:(

als je bij ons op configuratie scherm klikt en op geludi en geluidsapparaten opent is het eerste vak wat je dan direct te zien krijgt geheel grijs,ik MOET in dat vak zijn om dat te herstellen maar ik kan er dus niet in werken...

ik heb een hp media center met windows xp...wie o wie heeft het ei van columbus?

Misschien hebben ze je het daar ook gevraagd,maar:
het geluid scheidt er zelden "zomaar" mee uit. Wat is er gebeurd kort voor het probleem zich voordeed en: sinds wanneer heb je het probleem?

wij hebben de pc van boven naar benee verhuisd. en sindsdien is ut pet?ook geen stof op oid...niks?ik snap er werkelijkwaar niks van...zo heb je geluid en zo niets? sinds het draadloos netwerk erop zit is geluid ermee verdwenen...

Daar zal je het (mogelijk) hebben: installatie van een draadloos netwerk. Als zelfs een helpdesk je niet kan helpen, zal het zo 1,2,3 vanachter een monitor ook niet gaan lukken denk ik.
Mogelijk is de geluidskaart losgeraakt tijdens de verhuizing?
Anders de geluidskaart verwijderen in apparaatbeheer en opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan