Nog Steeds niets

• Onderwerp starter Onderwerp starter osman
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

osman

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2003
hey ik wil 1 ding weten mensen aub.Mijn pc boot nie echt goed op.Ik heb format c: gedaan.MAar nog steeds nie.En ik heb andere IDe kabels gekocht(80 aderig) en nog nie en wat moet ik nu doen.
Ik wil een niuew harde schijf kope.Helpt dat denken jullie?

Info.
Pentium 4
1,8 GHZ
256 mbram
60GB

Je soaw eest je schijfie kunne controle.

Wat vind jij niet echt goed booten? Te traag?

1

Hoe check ik mijn schijf en niet goed booten bedoel ik.ALs ik morge hem wil op starte dan eerst moet ik 10 minuten w8 tot er een balkje gevuld is die er zo uit ziet
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
allemaal i's
en daarna verschijnt het windows xp boot scherm en dat duurt weer eens 15 minuten.Maar soms dan staat er couldnt find boot record from HDD
ik eb windows opniew geinstalleerd maar nog steeds

Start -> Uitvoeren -> chksdk c: (Als c: de schijf is waar je windows hebt geinstalleerd).

JA

JAaa dat heb ik al 2 keer gedaan hij gaf een paar zwevende files aan maar die heeft die gerepareerd.Maar booten gaat nog steed nie goed

Met je Windows XP cd-rom of opstartdiskettes naar het herstelconsole gaan en daar fixmbr typen.

Dan zien we wel verder maar probeer dit eerst maar eens.

Geplaatst door osman
Nope helpt nie
Hoe heb je die mbr gedaan?
Zoals er in deze topic aangegeven werd?
Probeer eens op te starten met een Win98 opstartfloppy en type;
fdisk /mbr
Let op de spatie.

Ja ok zal ik doen maar en dan wat moet daarna doen.En willen jullie mij ff vertelle of het met een niuew Hardeschijf het gewoon wel doet want ik kan hier heel goedkoop 1 krijge dus dat zal wel handig zijn.Enu hoe die ik scandisk dat is toch gewoon schijfcontrole.WAnt chkdsk heb ik heel vaak gedaan

Scandisk kan je ook via de Win98 opstartfloppy doen.
Scandisk is ff beter dan chkdsk.
Volgens mij wordt dit ook aangegeven als je chkdsk doet.

nope

nope hij geeft niks aan.Maar nu zit het zo.ALs ik de pc start duurt het gewoon LANG voordat die start maar ik heb nog van de 60 GB pas 12 gebruikt en verder weet ik nie waar het aan ligt.En vertel me aub 1 ding.ALS ik een niuew hardeschijf koop doet die het dan?want ik heb mn pc binnekort snel nodig dus ik zoek het simpelste oplossing maar thnx tot nu toe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan