nog steeds problemen met msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
ik heb dus nogsteds problemen met msn 7.0, het was even weg geweest maar komt weer trug.:mad:

ik kan nu niet meer aanmelden, deze melding krijg ik: het aanmelden bij msn messenger is mislukt omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. probeer het later opnieuw. 800701f7

dat de service niet besgikbaar is dat is volgens mij de grootste onzin die je maar kan bedenken want mijn vriende kunne wel gewoon op msn, op een andere pc kan ook en op internet werkt ook!

soms tussendoor kan ik even msnen en dan meld ie automatisch weer af en probeerd ie automatisch weer opnieuw aan te melden, druk ik op nu aanmelden dan krijg ik WEER de zelfde melding.
en NEE ik zet er geen andere versie op want het moet gewoon werken!

[ .. >> kevin << .. ] :mad:

Kijk even in je logboeken.
start>configuratiescherm>prestaties en onderhoud>systeembeheer>logboeken.
Als daar een fout staat op hetzelfde moment dat jij op msn aanmeld is dat waarschijnlijk het probleem.

Even dubbel klikken op de fout. Daarna rechtsbovenin op de twee blaadjes klikken (kopieren). Dan even hier in een bericht zetten.

Succes.

Ik ook en bij mij staat die er wel bij als ik catogorie weergave gebruik).
Klik even op klassieke weergaven in configuratiescherm (misschien staat die daar al op). Klik dan op systeembeheer en dan op logboeken.

nou ik zal je dit zeggen: ik klikte nu op configratie sgerm en ik kreeg iets heel anders, net zoals de rest op me hele pc, het loopt *****!.
dat ga ik dus eerst verhelpen maar ik weet 100% cker dat het daar niet aan ligt.

en srry als ik een beetj boos klink of zo, ik ben hier door een beetj sagerijnig geworden

[ .. >> kevin << .. ]

Wat is de rede van alle problemen? Virussen, Spyware of iets anders?

Tegen Spyware:
ad-aware

Handleiding

Tegen Virussen (online scan):
http://housecall.trendmicro.com/

Als de problemen dan nog niet zijn verholpen kan je een Hijackthis logje plaatsen:

Lees dit bericht goed door:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=12

Kijk hier voor uitleg Hijackthis:
http://www.antispywareoffensief.nl/hijackthis/handleiding.html

Plaats daarna je Hijackthis log in de volgende sectie:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld daar ook je probleem erbij.

Zie ook deze mededeling, waarom je de Hijackthis log op een ander forum moet plaatsen:
http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?s=&forumid=272

alles deed sloom en gaar, heb dit gedaan:
-virus scan (met northon)
-scannen op cookys / pests (met pest patrol)
-heb registery healer gebruikt
-en nog een keer win doktor van northon op gestart

het werkt al beter en denk dat ik morgen nog een keer mijn pc ga defragmenteren, is miss ook wel nodig:p

wat msn betreft, ik werd het egt zat, wou hem opnieuw instaleren, toen bed8 ik dat ik ook nog naar updates kon kijken, voor msn kon ik zo gou niet vinden maar heb wel plus! geupdate.
en hij doet het (alweer) beter maar heb tog het idee dat het net zoals de vorige keren weer minder word....en ik ga weer indegaten houde wat ie gaat doen...

ik laat dit 3 dagen onopgelost, daarna zet ik hem op opgelost (als het nogsteeds goed werkt) en ik gebruik deze of een nieuwe om weer die fout te melden...

bedankt voor je reactie

[ .. >> kevin << .. ]

jah...moet ff kijke....me pa heeft er ook wel verstand van enz. en dat Hijackthis wat jij zei heb ik ook op me pc staan enz...mjah

[ .. >> kevin << .. ]

ok

Vertel over drie dagen dan wel even wat jullie nog hebben gedaan en in hoeverre het heeft geholpen.

heb dus ff defgarmentatie gedaan en pc doet het weer goed, majah...trug naar het andere probleem

ik kan dus nog steeds niet met msn messenger aanmelden.
ik krijg steeds de melding dat de service tijdelijk onbesgikbaar is maar dat is ondzettende onzin (zacht uitgedrukt:p ) want anders kon ik niet op windows messenger:confused:
als me pc een tijdj aan staat en windows messenger ook doet msn messenger t soms en anders moet ik de heletijd op windows messenger...

[ .. >> kevin << .. ]

Verwijder msn en installeer msn daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn.
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en msnplus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn.
6. Installeer msn.
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.

Ik hoop dat het helpt.

hoop werk met da opnieuw opstarte elke keer:p

als ik zin heb ga ik het ff uitproberen....j hoort van me...

[ .. >> kevin << .. ]

nou de 1e x ging goed, hoop dat het zo blijft.:)

heb ik nog 1 klein dingetj...sinds ik de final versie heb van msn 7.0 kan ik geen smiles van andere meer toevoegen, als ik op de rechtermuisknop op zo'n smile dan hoort er "toevoegen" te staan, en dat staat daar niet.....weet je miss ook hoe dat komt?

[ .. >> kevin << .. ]

Kijk even naar extra>opties>berichten. Daar staan twee regels over emoticons. Die horen aangevinkt te staan. Als dit al aangevinkt staat probeer dan dit:

Ga naar de map C:\Documents and Settings\[Gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\Credentials en verwijder de map Credentials. Start daarna de computer opnieuw op en de instellingen zijn ge-reset. Alle aanmeldingsnamen zijn ook weg, maar zijn weer terug als je ze een keer hebt gebruikt.

Daarmee bedoel ik adressen als deze: voorbeeld@hotmail.com

Als je klikt op aanmelden (eventueel op aanmelden onder een andere account), staat er een lijstje met hotmail adressen (bijvoorbeeld voorbeeld1@hotmail.com, voorbeeld2@hotmail.com enzovoort). Deze lijst wordt ook geleegd. Die namen zijn dus weg, maar als je weer een keer aanmeld staat die er weer.
Let op: Als jij een account hebt staan die staat als automatisch aanmelden (zonder wachtwoord in te typen dus), zorg dan dat je wel het wachtwoord hebt. Die moet je namelijk weer één keer intypen.

Het komt er dus op neer dat de lijst met msn-adressen gewoon wordt geleegd.

heb het gedaan maar kan het nog steeds niet...jmmr

maar bedankt voor dat ander...hoop dat het blijft werken

[ .. >> kevin << .. ]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan