nog steeds problemen met msn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop het ook.

Met dat probleem van de smily's kan ik je niet verder helpen, maar misschien dat iemand anders een idee heeft.

srry or..maar hier ben ik weer:p

elke keer als ik mijn pc opnieuw opstart moet ik de tekst die ik onder mijn msn naam kan invoeren elke keer opnieuw intypen want hij springt elke keer weer trug naar de tekst die ik er een poos geleden er op gezet heb....weet je daar ook raad mee??

alvast bedankt

[ .. >> kevin << .. ]

Voor dat probleem kunnen er twee oplossingen zijn.
De tweede denk ik niet dat die werkt want die heb je al uitgevoerd.

1. Als je msn afsluit, meld je dan wel eerst af. Dus rechtonderin de taakbalk rechtermuisknop op het msn icoon en dan afmelden? Daarna afsluiten.
Afmelden kan ook in het scherm met alle contactpersonen (bestand>afmelden). Als je niet eerst afmeld worden de wijziging in onder andere de naam niet opgeslagen.

2. Geef eerst de verborgen bestanden weer (verkenner>extra>mapopties>weergave. Dan even naar beneden scrollen en '''verborgen bestanden en mappen weergeven'' aanvinken).
Ga nu naar de map C:\Documents and Settings\[Gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\Credentials en verwijder de map Credentials. Start daarna de computer opnieuw op en de instellingen zijn ge-reset. Alle aanmeldingsnamen zijn ook weg, maar zijn weer terug als je ze een keer hebt gebruikt.

Succes.

dat 1e geloofj niet egt ("als je niet eerst afmeld worden de wijziging in onder andere de naam niet opgeslagen)

normaal meld ik mijn msn ook nooit af, ik drukte op het uitknopje van de pc en hij ging afsluiten, de volgende keer dat ik mij pc opstarte stond het nog steeds zoals ik het heb achtergelaten, wat het nu niet doet...

Toch wil ik vragen of je het vandaag en morgen wil proberen. Dan hoor ik het morgenavond wel.
Dit is om deze mogelijkheid uit te sluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan