nog steeds SVChost.exe!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

brianvandewege

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Raar dat een windows-progje zoveel belangstelling heeft hier!!

Ook ik heb problemen met deze .exe. Ik heb de comp gescand op virussen met mijn eigen norton en twee online diensten. Ik heb gezocht op spyware met adaware, maar niets helpt.

Ik heb vijf maal svchost in taakbeheer staan waarvan één constant rondt de 90% van de cpu gebruikt. Dan kun je wel raden hoe programma's werken!!

opnieuw windows installeren is altijd wel een optie maar wat is er aan de hand, dat is de belangrijkste vraag!

Ik heb nog geen antwoord gevonden hier!

Geplaatst door brianvandewege

Ik heb vijf maal svchost in taakbeheer staan waarvan één constant rondt de 90% van de cpu gebruikt. Dan kun je wel raden hoe programma's werken!!

Dat is normaal dat die er 5 keer in staat. Dat is bij mij ook. :)

Leesvoer

Laatst bewerkt:
Dat die op 90% staat is inderdaad niet normaal. Scan je wel eens op spyware enzo..

Ik heb gezocht op spyware met adaware, maar niets helpt.
[/B]

Ik denk het wel;)

Ik zou toch een hijackthis log plaatsen in het speciale topic. Er schijnt verschil in te zitten. De ene heet svchost en de ander iets van scvhost of zo. In ieder geval, ze lijken op het eerste oog heel erg op elkaar.

Dus als je hier http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=172491 een log plaats kunnen de experts er even naar kijken.

Hoe je een log moet plaatsen staat in het eerste bericht van dat topic geschreven.

Het is al weer een tijd geleden maar ik ben nogal druk geweest met andere zaken. Toch wil ik nog even terugkomen op deze svchost.exe

Door het uitschakelen van diverse services van windows XP neemt de hoeveelheid mb's die deze in beslag neemt aanzienlijk af.

Leuk bijkomend voordeel is dat de computer er ook wat sneller van wordt. ik noem hier achterelkaar de services die op mijn computer veilig uitgeschakeld kunnen worden!

alerter; autoupdate; clipbook; compatibiliteit voor snelle gebruikerswisseling; computerbrowser; COM-servicesvoor IMAPI cd-branders; helpenondersteuning; helpsessiebeheer; indexering; intelligente achtergrondoverdrachtservice; messenger;netmeeting; performance; QOS RSVP;remoteregistry;serrienummerservice;server;smartcard;smartcardhelper;systemrestor;terminalservice;windowstime;wirelesszero;wmi-prestatieadapter.

Deze services op uitschakelen laat mijn computer als een zonnetje lopen en zorgt voor minder mb's bij svchost.exe

pas op, niet iedereen gebruikt natuurlijk de computer zoals ik dus sommige gebruiken wel de doormij uitgeschakeld services. onthoud even wat je uitschakeld!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan