rambo
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 dec 2000
Wel een heel vaag probleem, ik zocht het hele forum af en ook op andere wegen maar kan geen enkele oplossing vinden. Internet explorer sluit automatisch zijn vensters als hij(waarschijnlijk) java nodig heeft. Het gekke is dat dit plotseling is gekomen zonder instellingen te veranderen ofzo. Vorrnamelijk op chatboxen en bij het openen van filmpjes of toch de page ernaartoe. We probeerden ongeveer al alles van de standaardinstellingen herzetten tot IE opnieuw installen maar niets blijkt te werken. Ook een nieuwe java erop, antivirus afgelegd. Ook geen enkel pop up killer te bespeuren. Wat kan hier de oorzaak van zijn en benieuwd of de oplossing alleen formatten zal zijn....
Het lijkt te zijn gebeurd al ben ik ervan overtuigd dat dit er niets heeft mee te maken toen kort nadat we de nieuwste driver voor ons adsl modem hebben geinstald. Goed afgesloten bij volgende start begon dit....
Wie heeft de gouden tip???
Het lijkt te zijn gebeurd al ben ik ervan overtuigd dat dit er niets heeft mee te maken toen kort nadat we de nieuwste driver voor ons adsl modem hebben geinstald. Goed afgesloten bij volgende start begon dit....
Wie heeft de gouden tip???