• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

nogmaals over het telefoonnummer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DCTALK

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
Ik heb onderstaande code gebruikt maar dat werkt helaas niet. kan iemand mij hiermee verder helpen. Het gaat er om dat de onderstaande combinatie niet ingetype mag worden. Alleen nu kijkt ie naar tele nr's en als er 1 van de onderstaande in voorkomt keur tie em af. Dus geen 1 telefoonummer is nu nog meer mogelijk.

hoor van jullie

If txtTele.TextAlign <> /= "1234567890" Then
MsgBox "Dit is geen geldig telefoonnummer", vbCritical + vbOKOnly, "Type foutje zeker"
Exit Sub
End If

;)

volgens mij is nu alleen 1234567890 geldig. moet er niet gewoon een "=" tussen? ik weet ook niet wat voor output textalign levert, maar heeft dat wel de juiste data?

TextAlign is toch enkel een uitlijningshulp, of?

Cobbe

Je moet in feite laten toetsen of een nummer een lengte heeft van tien posities.

Als het dan toch zo belangrijk is dat telefoonnummer laat Excel dan een SMS sturen naar het opgegeven telefoonnummer.
Je kunt er een paswoord bijvoegen zodat men verder kan, anders pech gehad.

Cobbe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan