Nokia 1650 of Sony Ericsson J132?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HardRemy

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
Hoi,

Zoals de titel al zegt, welke kan ik beter kopen?

de S.E. vind ik wel handig, altijd radio, maar is die zaklamp wel sterk?
de Nokia is ook wel mooi, klein, maar waarom zou ik die kopen? Kunnen jullie vertellen welke (S.E. of Nokia) en waarom ik die zou kopen? Het is bedoelt als 2e extra mobiel, omdat ik die ik nu heb wel eens kapot/kwijt is...

Re:

Persoonlijk zou ik een telefoon niet kopen puur omdat er een zaklamp op zit. Ik had dit op mijn oude Nokia 1100 ook, en deze zaklamp gaf redelijk wat licht, maar niet zo goed als een ' echte' zaklamp. Als het puur om een degelijke telefoon moet gaan, zou ik altijd voor de nokia gaan.

Mvg. Redmer

Ik zelf ook voor een nokia gaan. Is degelijk en het menu ben ik gewend. Maar dit is wel erg persoonlijk. Ik zou de specificaties van beide telefoons naast elkaar leggen en dan kijken wat je het belangrijkste vindt. Eventueel is het ook wel nuttig om reviews op internet te lezen.

Ik zelf ook voor een nokia gaan. Is degelijk en het menu ben ik gewend. Maar dit is wel erg persoonlijk. Ik zou de specificaties van beide telefoons naast elkaar leggen en dan kijken wat je het belangrijkste vindt. Eventueel is het ook wel nuttig om reviews op internet te lezen.

Maar kan die S.E. radio luiseren zonder enig bijvoegsel, zoals een koptelefoon of antenne?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan