Nokia 225

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeanmi

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2001
Ik probeer met een Nokia 225 de contacten van de GSM te synchroniseren met mijn PC en met het gebruik van Nokia Suite.
Het loopt echter fout Windows 7 geeft aan dat er geen stuurprogramma gevonden kan worden.
Nochtans werd er mij bij de verkoop gezegd dat dit wel kon met Nokia Suite (met een Nokia 2690, dat nog een ouder model is lukt dit wel).
Via het configuratiescherm en Apparaten en Printers zie ik wel het pictogram van de GSM staan, maar daar stopt het. De verbinding gebeurd met een USB kabel.
Wie helpt mij a.u.b. verder? Dank bij voorbaat.
Met vriendelijke groet,
Jeanmi

Al een andere USB kabel geprobeerd of een andere USB poort?
Zit HIER misschien nog iets bij?
Vond ook DIT nog.

Ondanks wat de verkoper je heeft gezegd, volgens DEZE website is de 225 niet compatibel met Nokia Suite.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Code:
Ondanks wat de verkoper je heeft gezegd, volgens DEZE website is de 225 niet compatibel met Nokia Suite.

Inderdaad ik kan mijn Nokia 225 hier niet tussen vinden. Dit zegt veel over de winkel waar ik hem gekocht heb, als ze maar verkopen. Ze zijn hiervoor zelfs bereid om leugens op de mouw van de klant te spelden.

Er zal dan wel niets anders opzitten zeker om contacten handmatig toe te voegen aan de GSM.
Met mijn USB-kabel lukt het mij wel om via "Massaopslag" mijn foto's naar mijn PC over te brengen.

Wat ik niet begrijp Nokia beweerd dat het compatibel is met Windows 7. Waarom kan ik dan geen stuurprogramma hiervoor vinden?

Bedankt Marcel voor je antwoord. Misschien heeft er iemand een andere suggestie. Bestaat er geen programma buiten Nokia Suite waar je hetzelfde mee kan bereiken?
Groetjes,
Jeanmi

Nokia 225 heeft symbian 30 en alleen de micro-sd wordt ondersteund. Het is helaas niet anders.
Verder werkt het perfect (een tevreden gebruiker) maar de camera is pruts.

Er is niets aan te doen, ik ben nu te weten gekomen dat Nokia ernaar streeft enkel nog Nokia Suite compatibel te maken met smartphones. Gelukkig kan ik wel nog de foto's die gemaakt zijn met de GSM over brengen naar mijn PC. Bedankt iedereen voor de hulp.
Met vriendelijke groet,
Jeanmi :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan