Nokia 2310

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marion001

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Weet iemand mij te vertellen, waarom ik geen sms-berichten kan verzenden met de Nokia 2310. Ik heb een pré-paid KPN en ik woon in België. Heeft het misschien iets met de provider te maken of het nummer van de berichtencentrale? Ik kan wel berichten ontvangen. Alvast bedankt.:confused:

Het nummer van de centrale moet zijn: +31 653 13 13 14
Even terzijde, is het niet goedkoper een Belgisch simmetje te nemen?

Ik heb het geprobeerd, maar het lukt niet. Ik krijg de mededeling verzenden bericht mislukt
Ik gebruik de gsm het meest als ik in Nederland ben, vandaar deze sim.

Misschien overbodige vraag, maar heb je er echt +31 ervoor staan en dan de eerste nul weg?

Ja, ik heb het nog even gecontroleerd.
Via internet had ik in eerste instantie 0031653131313 gevonden, maar dat lukte ook niet.

Zend je de sms wel naar een +316xxxxxxxx nummer? Veel mensen hebben 06xxxxxxxx in hun telefoonboek staan.
p.s. ik hoor net dat mijn vrouw ook geen sms kan verzenden (vanuit nederland dan , via tele2 op kpn netwerk) misschien heeft het er iets mee te maken.

Laatst bewerkt:
Ja hoor, omdat ik in België woon is dat een gewoonte geworden.
Ik heb ook al vanuit Nederland via KPN geprobeerd en dat is ook niet gelukt.
Het lijkt wel of de duivel ermee speelt, ik heb (bijna) altijd problemen bij de aankoop van nieuwe apparatuur:p
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Tja, dan toch maar een belletje richting KPN, denk ik. Of terug naar de winkel en vragen wat er aan de hand kan zijn.

Ik heb laatst wel een bericht kunnen verzenden en ik denk dat het wel degelijk met de provider te maken heeft. Aangezien ik een 'grensgeval' ben wil de provider nog wel eens veranderen en ik weet daardoor niet concreet met welke providers het niet lukt.

Ik krijg ook steeds een bericht van de NotifServer???? dat het tegoed van mijn bundel is aangepast....en dat ik de bundel weer kan gebruiken.....
Ik weet niks van een bundel, ik heb alleen een beltegoed....??!!:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan