Nokia 2760

Status
Niet open voor verdere reacties.

steffie52

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Hallo,

dit is mijn probleem: de schermverlichting van mijn Nokia 2760 werkt plots niet meer. Het zou kunnen dat het komt doordat ik hem heb laten vallen, maar het is vreemd dat dat het enige is dat eraan is..
Dus weet er iemand hoe je misschien je schermverlichting aan kunt zetten? of hoe je het contrast kan veranderen of iets in die aard op deze gsm?
alvast bedankt!

grts Steffie

Als het door de val komt, kan het zijn dat er intern iets afgebroken is of is losgeschoten.
Ik denk niet dat je het redt met alleen een instelling :( Zit er nog garantie op? Dan terug naar de winkel en zeggen dat plots de achtergrondverlichting het niet meer deed.

Als het door de val komt, kan het zijn dat er intern iets afgebroken is of is losgeschoten.
Ik denk niet dat je het redt met alleen een instelling :( Zit er nog garantie op? Dan terug naar de winkel en zeggen dat plots de achtergrondverlichting het niet meer deed.

damn, das jammer.
Maar ik vind het vooral raar dat ik nergens het contrast of zo kan veranderen.. moet je daar iets speciaals voor doen mss?

Niet bij alle telefoons kun je het contrast wijzigen. Maar dat heeft eigenlijk toch geen zin als je verlichting defect is lijkt me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan