Nokia 3100

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een fijn toestel, lekker klein, maar toch een vrij groot beeldscherm, mooi heldere kleuren en voldoende resolutie. de polyphone tonen zijn uitstekend van kwaliteit en het bedieningsgemak is zoals ik gewend was van Nokia, logisch en inituitief. Ik had hiervoor een 8310 en een nadeel van de 3100 vind ik dat je de speaker van de telefoon niet harder kan zetten, de 8310 had aan de zijkant twee toetsen, waarmee je het toestel wat harder kan zetten als je bv in de kroeg zat, dat kan met dit toestel dus niet, als je in een lawaaierige ruimte zit is de verstaanbaarheid onvoldoende. (een paar weken in bezit)

dit gaat over de nokia 3100, dit kwam ik tegen, waarschijnlijk is jouw vraag hiermee beantwoord?

Laatst bewerkt:
hallo

er zijn dus 2 sorten 3100 er is ook de 3100i en die kan wel polyfonesebeltonen ontvangen als je de 3100i hebt en je hebt proximus dan moet je maar is naar 1212 belen en het menu 9 inteken en vraagen of ze je wab wilen ativeren en die gaan u dan een andere numer geven en die helpen u wel verder. als je wap niet is ge ativeert dan kan je geen poly afhalen snap je ik hoop dat dit je kan helpen.:D :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan