Nokia 3200

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxStefkuHxX

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2003
Hallo,

Ik heb de nokia 3200 en daar kreeg ik papiertjes bij voor in de printer en dan kon ik daar mn eigen plaatje inzetten maar daar moet ik toch ook software voor nodig ?

Duh.. papier is om op te printen en om op te schrijven.

Waar wil je precies een plaatje inzetten? In je telefoon? Of op dat papier..

Geweldige vraagstelling weer :thumb:

Das zo'n doorzichtige telefoon hé? Waar je je eigen covers voor kunt printen.

Volgens de site van nokia kun je bijna elk soort papier gebruiken.

Zal eens verder zoeken of er ook speciale software voor is...

Volgens mij kun je echter gewoon een plaatje in bv PSP afdruken op dat papier, probleem blijft dan natuurlijk komt de afbeelding wel zo als jij heb op je cover wilt hebben, druk de afbeelding eerst eens af op gewoon papier , kijk hoeveel naar beneden en naar rechts de afbeelding zou moeten staan, pas deze waarden aan bij je printer setting, doe nog een proef afdruk, is i goed dan kun je het papier van Nokia gebruiken.

Veel succes.

Laatst bewerkt:
Er moet tog een progrma voor bestaan, en Breezer nu voor jou !:D

Ik heb de nokia 3200,
Het is een doorzichtig kapje waar je papieren plaatjes in moet duwen als cover. Ik heb er ook papier bij gekregen met de vorm van de telefoon en met de toetsen uit dat papier, maar je moet natuurlijk wel weten hoe je dat precies moet uitprinten en daar zal tog wel software voor zijn ?

Heb nog niets kunnen vinden, maar zelf als het er zou zijn, probleem blijft het uitprinten, elke printer kent zo z'n eigen instellingen wat het percies uitlijnen van je afbeelding erg lastig maakt.

Maak gewoon een afdruk leg dat vel over je cover blad en kijk of het een beetje uit komt.

Dat zou kunnen maar ik zoek eerst liever nog naar een makkelijkere manier :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan