wat een slechte telefoon die nokia 5310
Dit is echt de slechtste telefoon ooit gemaakt door Nokia. Ik viel voor het model en de jarelange goede ervaring met Nokia. Slechte batterij. smeltende displays. slechte communicatie met mijn Nokia bluetooth carkit. Slaat gewoon uit tijdens een gesprek en slaat soms gewoon helemaal vast. Moet dan de batterij eruit halen om hem weer aan de gang te krijgen. Ook een back-up maken via nokia pc suite is niet mogelijk. Hij blijft op een gegeven moment hangen. Enige wat nokia kan doen is je naar zo'n service point sturen. daar moet je betalen voor het maken van een back-up terwijl je het thuis niet gedaan krijgt door de foute software in de telefoon. Je betaald flink voor deze telefoon maar het is echt een slecht ding ( misschien maandag morgen gefabriceerd ). Ook nu ik 1 keer de service van Nokia nodig heb stellen ze mij erg teleur. Deze telefoon nog repareren.... goed als er 1 of 2 probleempjes mee zijn. Als er zoveel problemen zijn is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Balen. Misschien toch maar een keer LG proberen???:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil: