Nokia 6021 + Nokia PC Suite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Swacar185

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Besturingsysteem XP SP1. Voorheen Nokia 6210 met Nokia Suite 4081 over IR aansluiting zonder probleem. Nu met de 6021 in combinatie met laatste update PC Suite (binnengehaald vanop Nokia ) krijg ik geen enkele verbinding meer tot stand !! Help aub !!

koop voor 15,- a 20,-een bluetooth dongle.. goedkoper dan een kabeltje (dacht ik), en zeker een betere verbinding dan IR..

ik heb ook een 6021 + BT dongle en werkt prima!

Software weer deïnstalleren en dan opnieuw installeren zonder de update. Als het dan wel werkt, dan zou ik die update laten voor wat het is.

Nokia 6021 niet te benaderen

Mijn PC net opnieuw geinstalleerd, via Nokia PC suite probeer ik mijn telefooncontacten over te brengen op mijn net nieuwe Naokia 6021 met het USB CA_42 kabeltje.
In het venster Contactpersonen krijg ik geen lijst, wat ik ook probeer.
Via bestandsbeheer krijg ik wel een Excel lijst met mijn contacten, maar geen idee hoe ik die in die telefoon krijg.
Als ik dubbelklik op Contacten zie ik synchronisatieactiviteit, maar ik krijg geen lijst in beeld.
Liever geen opmerkingen over BlueTooth, want dat werkt totaal niet op deze PC en drie andere.

Ikzelf gebruik ook geen bluetooth, maar een kabeltje. Ik heb ergens gelezen dat veel Nokia-gebruikers problemen hebben met de laatste versie van Nokia PC Suite. Zelf gebruik ik niet de laatste versie, maar nog steeds die van ongeveer 1 jaar geleden. Heb ik nooit problemen mee.

Dus.... misschien is dat nog een idee? Probeer eens een oudere versie. Zat er geen cd bij je Nokia geleverd met een versie er op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan