Nokia 6230 + Cardreader

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassos

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Ik wil een cardreader aanschaffen om mp3's enz. op mijn 32mb card te zetten van mijn Nokia 6230. Heeft iemand hier ervaring mee en gaat dat goed of kan ik toch beter een bluetooth adapter aanschaffen in plaats van een cardreader??

Kan iemand mij een cardreader adviseren die werkt met de standaard nokia 32mb kaart? prijs? waar te koop? enz.?

ik gebruik zelv bleutuv en dat gaat gewoon goed maar met een card reder moet je wel uitkijken adat je de mappen niet verwijderd ik zou gaan voor bleutov

Ik gebruik alle mogelijkheden die de 6230 biedt, zowel infrarood, als blauwe tand als de kaart lezer. Alle 3 de opties werken goed. Met een kaartlezer werkt het het snelst. Blauwe tand is echter ook een snelle optie.

Infrarood is het traagst,
succes met je keus

hai,
ik heb zelf ook een nokia 6230 en ik gebruik mijn cardreader het liefst. ik heb er een op n pc beurs gekocht voor 9,50 euro en deze werkt perfect..
zelf gebruik ik hem om mp3tjes over te zetten in mn telefoon.. steek je kaartje in je cardreader open windows commander of je verkenner.. open de map op je pc en de verwisselbare schijf waar je kaartje staat en zet zo door simpel weg heen en weer te slepen je spellen of liedjes op je kaartje...

groetjes
aurora

heb zelf ook een blue tooth adapter gekocht.. werkt prima... tis ff vogelen hoe je alles moet instellen... maar dan loopt het ook lekker...

Kaartlezer is het snelst en best. Volgens mij zijn de kaartlezers overal wel goed. Dus zie je bij de aldi/lidl aanbieding dan kun je die gerust aanschaffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan