nokia 6230 geheugenkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Hoi,

Hier ben ik weer met een vraag over mijn nokia 6230. Ik heb gisteren een bluetooth usb adapter gekocht voor in mijn pc. Standaard zit in mijn telefoon 5 mb geheugen en op de geheugenkaart die erin zit 32 MB.

Deze 32 mb wil ik gebruiken om een mp3 neer te zetten. Maar ik weet niet hoe ik de mp3 naar DIE kaart kan sturen.

Ik kan alleen mijn mobiele naam vinden en dan gaat hij zenden, maar naar de telefoon ipv de geheugenkaart. Iedere keer zegt hij dus dat er te weinig geheugen is.

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje overkomt, anders hoor ik het wel.

Mijn vraag is dus....hoe kan ik zeggen waar het bestand heen moet (of een standaardmap waar ontvangen bestanden heen moeten instellen)

Sorry dat ik zo'n kluns ben met moderne telefoons:o :D

Dan kom ik weer met een antwoord :)

Je moet eers nokia pc suite installeren....
Als je dat gedaan hebt, moet je naar Nokia Audio Manager gaan, en dan rechts onderaan vind je dan de map waarin hij de MP3's zet, die moet je veranderen naar de map met de geheugenkaart ( B) en dan kan je via Music Studio, je mp3's overbrengen...

:cool:

Ga ik proberen. Ik heb inderdaad nokia suite pc geinstalleerd, maar die van de cd installatie loopt regelmatig vast. Vervolgens een versie van internet gedownload. Die gaat iets beter. Daar loopt hij niet overal op vast.

Ik moet nu weg maar ik ga het zeker proberen. (weet zeker dat dat ook gaat lukken :D )

Bedankt weer!!:thumb:

Kon het niet laten en heb het gelijk geprobeerd. Het is gelukt!!

Nu heeft hij het naar mijn telefoon gestuurd, naar B dus. Helemaal goed.

Nu proberen om de 2de telefoon (van mijn vriend) in dat menu zichtbaar te krijgen.:)

Ook dat is nu gelukt. Ik moest bluetooth op mijn telefoon uitschakelen.

Het lijkt erop dat er maar 1 telefoon op dat moment actief mag zijn om bestanden over te brengen.

Weet niet of het de juiste manier is, maar het is gelukt.

(tenminste, bestand wordt op dit moment verzonden, ga ervan uit dat dat wel lukt:D )

Weer heel erg bedankt!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan