nokia 6230 netwerk wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Berichten
7.918
Hallo,

Wie weet hoe je met een Nokia 6230 handmatig het netwerk moet veranderen in het buitenland? Ik had namelijk geen bereik in Barcelona en kreeg het volgende mailtje van Orange na mijn klacht te hebben ingediend.

In Barcelona (Spanje) moet er gewoon dekking zijn.
Wel is het van belang, dat u het juiste netwerk heeft. Het netwerk kunt
u handmatig instellen op uw telefoon. Wij hebben overeenkomsten met
Airtel Movil, Amena en Telefonica Moviles.
Ik hoop u hierbij voldoende informatie te hebben gegeven

Ik kan dus nergens vinden in mijn telefoon waar ik dit in moet stellen:eek:
 
In het Menu instellingen moet je naar telefooninstellingen gaan en daarna operator selectie.
Die moet je op handmatig zetten en daarna zoekt hij meteen je gewenste netwerk. :thumb:
 
Dat is snel :thumb: Ik had hem inderdaad op automatisch staan.

Wel vreemd dat de telefoon het niet automatisch doet. Deden mijn andere telefoons altijd wel.

Maar nu weet ik voortaan hoe het moet:thumb:

Bedankt!!
 
Ik vind het ook raar, maar wat je altijd beter kan doen als je naar het buitenland gaat is controleren op de site van je provider (in dit geval Orange), welke provider in het buitenland het goedkoopste is en die kiezen :thumb:
 
Goeie tip!

Ik hoef eigenlijk niet veel te bellen als ik in het buitenland ben, maar ik vind het een heel prettig idee dat ikzelf bereikbaar ben voor als er iets gebeurt in de familie en dergelijke.

Wij hebben allebei een nokia 6230 en baalden ontzettend toen bleek dat we niet konden bellen en bereikbaar waren.

Blijft vreemd dat het handmatig moet, maar nu weet ik in ieder geval hoe het moet en DAT het kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan