Nokia 6280 bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carlitocabana

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
Hallo leden,

Een kennis van mij heeft een Nokia 6280 deze Nokia schijnt 3mb intern geheugen te hebben. Verder heeft de kennis een SD kaartje van 64 mb erin gestopt. Als de kennis een mp3 bestand wilt verzenden van zijn PC naar de Nokia 6280 krijgt hij na +50% een foutmelding dat hij niet verzonden kan worden (waarschijnlijk verzend hij hem naar zijn interne geheugen waar maar 3 mb van is ipv 4mb die de mp3 is). Ik heb dezelfde mp3 vanaf mijn telefoon naar zijn telefoon middels bleutooth verzonden en dan verzend hij hem wel (dan schijft hij hem blijkbaar wel direct naar het SD geheugen). Mijn vraag is, is het mogelijk om vanaf de PC direct naar het SD geheugen van de Nokia 6280 te verzenden middels bleutooth want hij blijft mislukken met verzenden?!

Ja, dat kan met behulp van Nokia PC Suite. Met de Phone Browser kun je rechtstreeks het geheugenkaartje benaderen en daar direct bestanden op plaatsen.

Ja, dat kan met behulp van Nokia PC Suite. Met de Phone Browser kun je rechtstreeks het geheugenkaartje benaderen en daar direct bestanden op plaatsen.

OK bedankt maar dan heb je de datakabel nodig of is Nokia PC Suite ook te gebruiken via Bluetooth?

Het pakket is ook te gebruiken middels bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan