Nokia 6300

Status
Niet open voor verdere reacties.

ahmed010

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Hallo,

Als ik via de pc een bestand wil overdragen naar mijn telefoon, stopt hij op driekwart van de bestandoverdracht en dan staat er fout bij opsoren op de laptop.

Ok als ik de lader op de telefoon aansluit, dan staat de beeldscherm stil en reageert hij niet meer.

Ik heb de telefoon vandaag gehaald.

Kan iemand helpen?

Ahmed

Hallo,

Als ik via de pc een bestand wil overdragen naar mijn telefoon, stopt hij op driekwart van de bestandoverdracht en dan staat er fout bij opsoren op de laptop.

Ok als ik de lader op de telefoon aansluit, dan staat de beeldscherm stil en reageert hij niet meer.

Ik heb de telefoon vandaag gehaald.

Kan iemand helpen?

Ahmed

doe je het via Bluetooth of via een USB kabel, Is misschien je geheugen vol of is de batterij een beetje leeg als je Bluetooth gebruikt misschien als je met je telefoon gaat lopen dat het bereik dan wegvalt

Ik doe het via bluetooth en batterij is vol,
wat ik denk is dat de telefoon geen geheugen meer heeft, maar kan ik het bestand niet direct op de geheugenkaart opslaan of moet het via de interne geheugen van de telefoon?

Ahmed

Ik doe het via bluetooth en batterij is vol,
wat ik denk is dat de telefoon geen geheugen meer heeft, maar kan ik het bestand niet direct op de geheugenkaart opslaan of moet het via de interne geheugen van de telefoon?

Ahmed

Ik weet niet of je zo'n kaartlezer aan de pc hebt hangen anders kun je daar je geheugenkaartje in stoppen, maar ik weet niet of dat bij nokia ook zo is maar een vriend van mij heeft een Samsung E900 en als je dan een liedje naar hem verstuurt dan wordt dat liedje op het gehuegen van de telefoon zelf geplaatst en dan moet hij het handmatig naar zijn geheugenkaartje verplaatsen dus als dat bij nokia ook zo is zal dat het wel zijn.

Groetjes Stephan

Ik heb een nieuwe probleem, als ik mijn nokia 6300 oplaadt krijg ik het scherm niet aan, en als de aan knop indruk dan lichten alleen de blauwe lampjes aan de zijkanten op, als ik weer ''loslaat'' dan gaat hij weer uit.

Kan iemand helpen,

ahmed

Ik heb een nieuwe probleem, als ik mijn nokia 6300 oplaadt krijg ik het scherm niet aan, en als de aan knop indruk dan lichten alleen de blauwe lampjes aan de zijkanten op, als ik weer ''loslaat'' dan gaat hij weer uit.

Kan iemand helpen,

ahmed

Heej,

het gata goed zo te lezen ik zou er maar mee terug gaan want je hebt er zo te horen best veel problemen mee, want op dit probleem heb ik zo geen oplossing.

Groetjes Stephan

Heb ik ook precies gedaan, wat bleek is dat mijn batterij niet goed is en nu moet ik 2 weken wachten, maar wirdt wel naar huis toegestuurd. Hierbijj is mijn vraag wel opgelost.
Bedankt voor jullie hulp,

Ahmed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan