Ik heb bij kpn (hi) een unlock code aangevraagd voor bovenstaand toestel. Dit heb ik gedaan in de KPN winkel omdat ik niet wist hoe. Dit kleine, fijne toestelletje heb ik inmiddels al een jaar of drie in bezit en ik wil er niet vanaf omdat, A er een hele goede mp3 speler in zit, en B omdat ie oerdegelijk en betrouwbaar is!:thumb:
Het gezeik begon met het overstappen van KPN naar Ziggo Mobiel. Simkaart van Ziggo erin gezet en... "Telefoon Beperkt" en "Voer Beperkingscode in". (?) Er zit dus kennelijk een SIM lock op. Dit toestel was eigenlijk een prepaid toestel. Maar omdat ik mijn SIM only abo kon verlengen mocht ik 'm meenemen (toen mocht je eventueel elke twee jaar nog een nieuw toestel uitzoeken bij het verlengen van je abonnement... En ik wilde per se géén smartphone maar een simpel ding!)
Na het invoeren IMEI en verificatie code, alsmede mijn persoonlijke gegevens welke verzonden werden, kwam de mededeling. "Er is geen code beschikbaar voor deze telefoon." (WHA!? :shocked: ) Zo gauw een code beschikbaar is krijgt u bericht via email...
Ik ga daar NIET op wachten want het schijnt tot aan je pensioen te duren vooraleer ze een code sturen.
H-E-L-P!
Het gezeik begon met het overstappen van KPN naar Ziggo Mobiel. Simkaart van Ziggo erin gezet en... "Telefoon Beperkt" en "Voer Beperkingscode in". (?) Er zit dus kennelijk een SIM lock op. Dit toestel was eigenlijk een prepaid toestel. Maar omdat ik mijn SIM only abo kon verlengen mocht ik 'm meenemen (toen mocht je eventueel elke twee jaar nog een nieuw toestel uitzoeken bij het verlengen van je abonnement... En ik wilde per se géén smartphone maar een simpel ding!)
Na het invoeren IMEI en verificatie code, alsmede mijn persoonlijke gegevens welke verzonden werden, kwam de mededeling. "Er is geen code beschikbaar voor deze telefoon." (WHA!? :shocked: ) Zo gauw een code beschikbaar is krijgt u bericht via email...
Ik ga daar NIET op wachten want het schijnt tot aan je pensioen te duren vooraleer ze een code sturen.
H-E-L-P!