Nokia 6310i als BT-modem op laptop aansluiten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fun_surfer

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2001
Hallo allemaal, ik wil mijn 6310i als modem gaan gebruiken om onderweg te kunnen internetten. Hoe kan ik die m.b.v. Bluetooth aansluiten? Als ik PCSuite volg kan ik wel verbinding maken met de telefoon maar deze niet als modem instellen. Wat doe ik fout?
XP home, SP2, ingebouwde Bluetoothzender/-ontvanger en Nokia PC Suite 4.88 (de correcte voor de 6310i).
TNX alvast.

Laatst bewerkt:
Als ik mijn 6310i probeer te laten communiseren via BT kan de PC hem wel vinden via PCsuite, maar direct na het maken van een verbinding geeft hij meteen het bericht verbinding verbroken.

Ik heb hem in het verleden wel op mijn labtob middel InfraRood laten communiceren, werkte perfect, inbellen naar de zaak, faxen versturen onderweg, internetten.:thumb: Faxen ontvangen werkte helaas niet, maar ik denk dat dat aan mijn instellingen heeft gelegen.

Nu met een nieuwe labtop en BT is het gewoon K.T:evil:

GrtZ,

HMO

Ik heb voorheen een BT-stick van Sitecom gehad die ik met mijn telefoon wilde laten communiceren; dit lukte toen maar niet. Toen ik hem via een site verkocht had vertelde de koper dat hij hem met de driver voor een ander apparaat wel werkende kon krijgen. Is dit hiermee misschien ook een optie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan