Nokia 6600 met route 66

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandiet

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2003
Nokia 6600 met bluetooth probleem

Ik heb een vraagje.

Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van een nokia 6600 met alles er op en eraan.

Leuk een bluetooth stick gekocht en aan de slag dan maar.
FOUT FOUT FOUT.
Ik kan dus geen contackt maken met mijn nokia.
Dat wil zeggen, ik kan hem instellen om te faxen, om bestanden van de pc naar de nokia te zetten, en dat soort dingen, maar om met nokia suite contackt te krijgen enzo lukt niet.
Dan moet ik de bluetooth opstarten, dan naar de serialport gaan en dan moet die aan blijfen.
Helaas steeds error meldingen, van com poort 0 (hij staat ingesteld op com4) en krijgt dus geen verbinding.
Heb de usb stick al 3 keer terug gebracht naar de winkel, en heb vandaag weer een andere gekocht.
Bij deze het zelfde probleem.
Tevens op 5 pc's geprobeert, allemaal het zelfde probleem.
Heb geen andere telefoon in de buurt om te kijken of het aan de telefoon ligt.

Heeft iemand het zelfde probleem..??

Ik werk met windows XP home en Pro.
Pentium 4 en 3 en genoeg geheugen en snelheid..

Ik heb nooit problemen met dit soort dingen, altijd wel leuk om het te onderzoeken, maar dit duurt nu al bijna 2 weken, dus niet leuk meer..

Wie weet er een oplossing.

Tevens zoek ik nog software die gratis is voor op de nokia en of iemand mischien de europa versie van route 66 heeft, en die wilt delen..??

Mvg. Peter

Laatst bewerkt:
nokia 6600 + route 66.

Als je eerst Nokia suite opstart en daarna op het ikoontje klikt van de bleutooth om verbinding te maken.Even wachten en dan op bluetooth wizard klikken zodat de wizard een sirieeele verbinding maakt ,dus de wizard het werk laten doen,bij mij lukte dit wel. En over Route 66 , ik kan je de nederlandse versie wel mailen ,welke kaarten heb je van R66?Heb je op de 6600 ook F-explorer ,Seleq of 'n ander file manager op staan dit is wel heel handig dus een must.
Grt.Ron.

ik heb een tijd met bluetooth gewerkt.

maar mijn advies is om een card-reader te kopen

bij dixons heb je er een al voor 15 euro
omdat een card reader veel sneller is en ook makkelijker.

heb je service pack 2?

daar meot hij de bluetooh herkennen

dan zie je rechtsonder een bluetooth logo in je scherm.
daar rechtermuis op klikken en dan bestand verzenden of ontvagen was het dacht ik.

NOKIA 6600: bluetooth aan zetten, en dan zegt hij zelf wilt u dit ascceptere op je 6600.
of als je verzend is het anders om.

maar je moet eerst ik stellen dacht ik.

maar een card - reader is echt veel beter! :) makkelijk ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan