Bandiet
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 aug 2003
Nokia 6600 met bluetooth probleem
Ik heb een vraagje.
Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van een nokia 6600 met alles er op en eraan.
Leuk een bluetooth stick gekocht en aan de slag dan maar.
FOUT FOUT FOUT.
Ik kan dus geen contackt maken met mijn nokia.
Dat wil zeggen, ik kan hem instellen om te faxen, om bestanden van de pc naar de nokia te zetten, en dat soort dingen, maar om met nokia suite contackt te krijgen enzo lukt niet.
Dan moet ik de bluetooth opstarten, dan naar de serialport gaan en dan moet die aan blijfen.
Helaas steeds error meldingen, van com poort 0 (hij staat ingesteld op com4) en krijgt dus geen verbinding.
Heb de usb stick al 3 keer terug gebracht naar de winkel, en heb vandaag weer een andere gekocht.
Bij deze het zelfde probleem.
Tevens op 5 pc's geprobeert, allemaal het zelfde probleem.
Heb geen andere telefoon in de buurt om te kijken of het aan de telefoon ligt.
Heeft iemand het zelfde probleem..??
Ik werk met windows XP home en Pro.
Pentium 4 en 3 en genoeg geheugen en snelheid..
Ik heb nooit problemen met dit soort dingen, altijd wel leuk om het te onderzoeken, maar dit duurt nu al bijna 2 weken, dus niet leuk meer..
Wie weet er een oplossing.
Tevens zoek ik nog software die gratis is voor op de nokia en of iemand mischien de europa versie van route 66 heeft, en die wilt delen..??
Mvg. Peter
Ik heb een vraagje.
Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van een nokia 6600 met alles er op en eraan.
Leuk een bluetooth stick gekocht en aan de slag dan maar.
FOUT FOUT FOUT.
Ik kan dus geen contackt maken met mijn nokia.
Dat wil zeggen, ik kan hem instellen om te faxen, om bestanden van de pc naar de nokia te zetten, en dat soort dingen, maar om met nokia suite contackt te krijgen enzo lukt niet.
Dan moet ik de bluetooth opstarten, dan naar de serialport gaan en dan moet die aan blijfen.
Helaas steeds error meldingen, van com poort 0 (hij staat ingesteld op com4) en krijgt dus geen verbinding.
Heb de usb stick al 3 keer terug gebracht naar de winkel, en heb vandaag weer een andere gekocht.
Bij deze het zelfde probleem.
Tevens op 5 pc's geprobeert, allemaal het zelfde probleem.
Heb geen andere telefoon in de buurt om te kijken of het aan de telefoon ligt.
Heeft iemand het zelfde probleem..??
Ik werk met windows XP home en Pro.
Pentium 4 en 3 en genoeg geheugen en snelheid..
Ik heb nooit problemen met dit soort dingen, altijd wel leuk om het te onderzoeken, maar dit duurt nu al bijna 2 weken, dus niet leuk meer..
Wie weet er een oplossing.
Tevens zoek ik nog software die gratis is voor op de nokia en of iemand mischien de europa versie van route 66 heeft, en die wilt delen..??
Mvg. Peter
Laatst bewerkt: