nokia 6600

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneaky7

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
Berichten
194
hallo iemand een schaakprogramma kunnen instaleren op nokia? ik heb tevergeefs geprobeerd en al veel bel krediet uitgegeven,
1) phoneworld magic: telechess
2) Bart smit: chessmaster
3)captain mobile: livechess
4)midlet revieuw.com mobile games
5)packet games.com
6)gameloft.com
7)netmobile chess
8)gsm games wirell wizards: karpov x3d chess
9)fun web
normaal zou dit via sms of inbellen moeten gaan, ik heb geen bluetooth, werkt die bt dongle msi? en waar vind ik die eventueel?
 
Verspil geen geld!!

Je kan gratis programma's voor je Nokia downloaden,ga naar www.groups.yahoo.com meldt je aan bij een group en je hebt toegang tot 1000 den applicaties voor je Nokia 6600.
:cool:
 
yahoo groups

hallo en bedankt voor de info maar, toen ik nokia 6600 intikte kreeg ik 379 mogelijke antwoorden na 5 uur surfen nergens fatsoenlijk terechtgekomen heb ook ge probeerd via google bvb free nokia 6600 games idem die zijn natuurlijk niet free, alhoewel ik er een tegenkwam, en het ergste is, dat ik niet meer weet welke, maar onderstussen heb ik chessmaster en niet via gameloft na 175 € mails sms'n en downloads via verscheidene omwegen. maar gratis!
 
Verkeerd gezocht.

Ga naar www.groups.yahoo.com .Je ziet dan staan groups type nokia 6600 in en er verschijnt een lijst met groups ,klik 1 aan en registreer je bij deze group ( 1min kost ´t van je tijd) daarna klik je files aan en je ziet 100den gratis games ,apps en themes.Gratis downloaden.Ik hoop dat je hier wat aan heb,ik persoonlijk heb me honderden euros bespaart door mij aan te melden bij z´n group.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan