nokia 7360

Status
Niet open voor verdere reacties.

muizzje

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2007
Hee!

Momenteel ben ik op zoek naar een telefoon en mijn oog viel op de nokia 7360.. Toen ik ging bekijken wat deze allemaal kon, zag ik het geheugen van deze telefoon. Is 4mb genoeg om een normaal aantal foto's en filmpjes te maken??

Groetjes!

Tja, 4 mb is natuurlijk niet zo veel. Als hij echt 4 mb vrij geheugen heeft dan zou je met een vga camera wat er in zit ongeveer 110 foto's kunnen maken.

dus in die 4 mb passen 110 foto's...maar hoeveel filmpjes en sms'jes?

In 4 mb wel ja. Maar ik had ergens op een site begrepen dat er maar 2 mb flash geheugen beschikbaar is. Dus dan kan je maar ongeveer 50 foto's op kwijt. Bij je sms'jes zit er geloof ik een limiet van 150 sms'jes op. Bij filmpjes weet ik het niet. Bij nokia is het geloof ik zo dat je maar per aantal minuten kan opnemen.

Die 4mb is een dynamisch geheugen, het wordt lastig om dit in aantallen uit te drukken en te zeggen van "je kunt er zoveel foto's mee maken en dan nog eens zoveel filmpjes". De filpmjes kunnen waarschijnlijk niet langer zijn dan ca. 15 seconden (dan is het nog net te mms-en).

Dit toestel is alleen geschikt als je niet al te veel foto's en filmpjes wilt maken en ook niet al te hoge eisen stelt aan de kwaliteit van de foto's en filmpjes.

Voor echt mooie foto's en filmpjes is dit toestel niet echt geschikt, omdat het een VGA-camera is. Je kan dan kan je beter een digitale fototoestel nemen. Maar qua aantal foto's is 30 zeker wel te halen zoals muizzje aangeeft. Gemiddeld is de grootte van een vga-camera 80kb.

aha...ik snap het! Ik heb besloten om toch voor deze telefoon te gaan...Veel foto's ga ik niet maken en het is een prachtig toestel!

Veel plezier ermee :D :thumb:
Zou je de vraag a.u.b. op opgelost willen zetten? (Rechtsonderaan)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan