Nokia Bluetooth vind PC niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo luitjes,

Mijn excuses als deze in de verkeerde sectie staat, ik wist niet waar ik het moest zetten!
Nu de vraag!

Ik heb een Nokia 6230 met Bluetooth. Ik heb nu onlangs een TDK Bluetooth Dungle aan mijn PC hangen en dat werkt op zich prima. Ik kan bestanden naar mijn telefoon sturen en zelfs naar de PC van de buurman. Deze apparaten worden probleemloos gevonden. Maar nu wil ik foto's vanaf mijn telefoon naar mijn PC sturen en daar gaat het fout. Ik krijg de melding dat hij geen Bluetooth apparaten kan vinden?? Telefoon vind dus de PC niet.....!!
Enig idee wat er fout gaat? Ik heb aangevinkt dat de PC gedetecteerd mag worden.

Raymond

Op zich opgelost met Nokia software maar toch raar dat hij zonder deze software wel de PC de telefoon herkend maar niet andersom!!

Ja, ik twijfelde omdat het ook over mijn PC ging en over een Bluetoothdungle..
Prima zo:thumb:

Laatst bewerkt:
Heb eergister wat geprutst met Bluetooth op de PC icm mn GSM en ik moest Bluetooth eerst op "Ontvangen" zetten en dan kon ik pas bestanden sturen vanaf mn telefoon. (Rechtermuisknop op bluetooth icoon in de tray > bestanden ontvangen).

Dan zoeken met je GSM en voilla. Moet ook anders kunnen maar dan ben ik nog niet achter :p

Thanks Breez...dat was het dus!
Ook weer simpel achteraf.....waarschijnlijk over het hoofd gezien:o

:thumb:

Toch denk ik dat het wel anders moet kunnen. Je moet nu telkens inschakelen dat je wilt ontvangen.. en als je beneden zit en je PC bovenstaat ist handiger als ie altijd alles automatisch ontvangt.

Heb zelf (nog) geen bluetooth op mn laptop dus kan niet testen... iig veel plezier met je blauwetand :p

Ik zal ook nog eens zoeken maar we zijn alweer een eind verder.

Ik dacht dat een vinkje bij detectie afdoende moest zijn maar dat schijnt dus niet zo te zijn!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan